Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
Identyfikacja wizualna
tlotlotlotlotlopilkapilkasmugilewyprawy
Klienci

Opis projektu - Business Safe

Business Safe

  • Klient
  • Business Safe
    tel. 052 366 77 36
    kontakt@bssafe.pl
  • Typ projektu
  • - wypromowanie nowej usługi
    - kompleksowe działania z zakresu stworzenia wizerunku
  • Zakres usług
  • - projekt logo
  • - projekt logotypu
  • - projekt linii graficznej
  • - projekt strony internetowej
  • - projekt spójnego pakietu materiałów reklamowych
  • Media
  • - internet (strona www)
  • - materiały drukowane (materiały firmowe, katalog, ulotki, kalendarze)
  • Business Safe - program komputerowy do automatycznego tworzenia kopii zapasowej.

  • Naszym zadaniem było stworzyć rozbudowaną kampanię nowej marki - Business Safe.

    Najkrótszą charakterystykę programu informatycznego Business Safe można zawrzeć w słowach: prosty, pewny, bezpieczny. Te hasła miała przekazywać na pierwszy rzut oka projektowana przez nas identyfikacja wizualna marki.

    Produkt dopiero wchodził na rynek. Strona zatem była jednym z ważniejszych elementów jego promocji. Witryna internetowa miała za zadanie wykreować dynamiczny, profesjonalny i budzący zaufanie wizerunek naszego klienta. Naszym głównym zadaniem było przygotowanie zintegrowanej identyfikacji wizualnej marki, aby stała się ona rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona. Ważnym elementem był także aspekt informacyjny strony www i materiałów firmowych – miały one przejrzyście i zrozumiale informować o nowej usłudze. Dlatego tworząc wizerunek marki postawiliśmy na czystość, funkcjonalność i biznesowy charakter.

    2.1. Cele ogólne

    • wprowadzenie na rynek i skuteczne wypromowanie nowej marki,
    • stworzenie interaktywnej platformy komunikacyjnej między firmą a klientami.

    2.2. Cele operacyjne

    • stworzenie logo,
    • opracowanie kolorystyki dla wszystkich mediów,
    • stworzenie rozbudowanej witryny internetowej.
    • zrealizowanie spójnych pakietów materiałów reklamowych,
    • projekt prezentacji multimedialnej.
  • 3.1. Logo i kolorystyka firmowa

    materiały biurowe

    Pracę nad wizerunkiem nowej marki dla programu Business Safe rozpoczęliśmy od wyłonienia indywidualnej linii logo – znaku i całego logotypu. Na początek przeanalizowaliśmy szczegółowo rynek programów informatycznych i określiliśmy charakter tej branży. Linia graficzna dla firmy, która produkuje nowoczesne technologie musiała być przede wszystkim nowoczesna, przejrzysta, kojarząca się z innowacyjnością. Zastosowaliśmy głęboki odcień ciemnej czerwieni, delikatne szarości i biel. Uzyskaliśmy pożądany efekt czystości projektu.

    3.2. Strona internetowa

    materiały biurowe

    Wkraczający na rynek nowy program do archiwizacji danych Business Safe aby zdobyć klientów, musi kojarzyć się z bezpieczeństwem, pewnością i przewidywalnością. Taki wymiar nadaje jej przejrzysty layout, utrzymany w jasnych kolorach i funkcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie. Zrealizowaliśmy dla nowej marki stronę internetową, która miała stanowić główny element promocyjny programu. Jej zaletą miała być funkcjonalność i wyczerpująca baza informacyjna. Przejrzysta i czytelna forma strony www sprawia, że klienci programu Business Safe korzystają z niego bez żadnych problemów. Już na stronie głównej klient ma możliwość pobrania wersji demo programu i wypróbowania jego działania u siebie na komputerze. Strona jest przejrzysta i biznesowa. Flashowy nagłówek nadaje jej bardziej dynamicznego wyrazu.

    3.3. Materiały biurowe

    WHITEart

    Zaprojektowaliśmy dla marki Business Safe spójny pakiet materiałów biurowych – identyfikację wewnętrzną firmy. Kontynuują one oczywiście stworzony wizerunek marki.

    3.4. Opakowanie

    WHITEart

    Dla programu Business Safe zaprojektowaliśmy także estetyczne, funkcjonalne opakowanie. Utrzymane w przejrzystej, identyfikacyjnej linii graficznej – zachęca klienta, aby otworzył je i zapoznał się z produktem.

    3.5. Materiały reklamowe

    WHITEart

    Stworzyliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych dla Business Safe. Utrzymane są w zaprojektowanej przez nas identyfikacji wizualnej – czytelne, przejrzyste, biznesowe.

    3.6. Prezentacja multimedialna

    WHITEart

    Stworzyliśmy interaktywną prezentację multimedialną poświęconą nowemu produktowi - programowi do tworzenia kopii zapasowej Business Safe. Prezentacja miała pomóc produktowi zaistnieć na rynku i zainteresować nim szerokie grono odbiorców.

  • Zaprojektowaliśmy atrakcyjne, charakterystyczne logo, które jednoznacznie kojarzy się z branżą. Zarówno strona internetowa jak i materiały reklamowe w sposób przejrzysty prezentują wszystkie informacje, a jednocześnie przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Zmodernizowaliśmy kompleksowo identyfikację wizualną firmy Lemicon i stworzyliśmy dla niej spójne pakiety materiałów reklamowych oraz stronę internetową. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią. Witryna internetowa jest funkcjonalna, z zarazem tworzy korporacyjny i nowoczesny wizerunek firmy. Obecnie pracujemy nad kolejnymi projektami dla naszego klienta.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42