Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
Identyfikacja wizualna
tlotlotlotlotlopilkapilkasmugilewyprawy
Klienci

Opis projektu - Lemicon

Lemicon

  • Klient
  • Lemicon
    ul. Wapienna 10
    87-100 Toruń
    tel. 056 659 06 95,656 34 30
    lemix@lemix.pl
  • Typ projektu
  • - wypromowanie nowej nazwy firmy
    - kompleksowe działania z zakresu stworzenia wizerunku
  • Zakres usług
  • - projekt logo
  • - projekt logotypu
  • - projekt linii graficznej dla pakietu
    materiałów firmowych
  • - projekt spójnego pakietu materiałów
    reklamowych
  • - projekt strony internetowej
  • Media
  • - materiały drukowane
    (materiały firmowe, katalog,
    ulotki, kalendarze)
  • - internet (strona www)
  • Lemicon – działający od 1988 r. dystrybutor olejów opałowych oraz oleju napędowego. Współpracuje zarówno z polskimi jak i zagranicznymi partnerami.

  • Nasz klient funkcjonował od lat z logo przypisanym do nazwy, zdecydowaną kolorystyką i bardzo ogólnie zarysowaną koncepcją identyfikacji wizualnej. Przy okazji zmiany nazwy firmy postanowił zmodernizować i zintegrować swój wizerunek. Zależało mu na unowocześnieniu logo i linii graficznej oraz na stworzeniu kompletnej księgi identyfikacji wizualnej.

    Nowa identyfikacja wizualna miała sprawiać, by klienci kojarzyli Lemicon ze stabilnym, godnym zaufania przedsiębiorstwem. Chcieliśmy pokazać innowacyjne oblicze firmy poprzez atrakcyjne, dopracowane
    w najdrobniejszych szczegółach materiały firmowe oraz stronę internetową.

    Dotychczasowa strona www wymagała uczynienia jej bardziej nowoczesną, czytelną i przejrzystą, a dzięki temu bardziej funkcjonalną. Zależało nam, aby grafika na stronie była świeża, kolorowa, oparta na czystych barwach.

    2.1. Cele ogólne

    • zmodernizowanie istniejącego wizerunku firmy,
    • sprawienie, aby firma stała się bardziej widoczna i rozpoznawalna na rynku lokalnym,
    • stworzenie interaktywnej platformy komunikacyjnej między firmą a klientami.

    2.2. Cele operacyjne

    • lifting logo,
    • opracowanie kolorystyki dla wszystkich mediów,
    • zrealizowanie spójnych pakietów materiałów reklamowych,
    • stworzenie rozbudowanej witryny internetowej.
  • 3.1. Logo i kolorystyka firmowa

    materiały biurowe

    Poprzedni logotyp firmy przypisany był do jej nazwy – zmiana formy znaku była koniecznością. Nasz lifting logo miał doprowadzić do zmiany dotychczasowego znaku przy zachowaniu kolorystyki i kontynuacji motywu graficznego (motyw kropli). Zależało nam na tym, aby uprościć logotyp. Poszukiwaliśmy czytelnej formy graficznej, która zintegrowałaby motyw kropli z nazwą „Lemicon”. Uzyskaliśmy pożądany efekt zastępując elementem odwołującym się do tematu kropli literę „O”. Odświeżyliśmy również kolory firmowe - pomarańczowy i granatowy. Kolorystykę opisaliśmy szczegółowo dla wszystkich mediów (Panton, CMYK i RGB). .

    3.2. Materiały biurowe

    materiały biurowe

    Zaprojektowaliśmy kompleksowe materiały biurowe dla firmy Lemicon utrzymane w kolorystyce firmowej, ale z unowocześnioną linią graficzną. Pomimo zmian w nazwie firmy i w logo stanowią one spójny pakiet – każdy druk firmowy od razu jest kojarzony wizerunkowo
    z firmą.

    3.3. Materiały reklamowee

    WHITEart

    W kampanii promocyjnej dla firmy Lemicon położyliśmy silny nacisk na wypromowanie nowej nazwy firmy, a wraz z nią nowego logotypu. Logo producenta na każdym z materiałów reklamowych jest mocno wyeksponowane. Wszystkie materiały reklamowe oparliśmy na początkowo opracowanej koncepcji graficznej. Logo, kontrastowa kolorystyka i motyw kropli to główne elementy kreujące wizerunek firmy oraz umacniające jej pozycję na rynku. Zaprojektowaliśmy dwa typy kalendarzy na 2009 r.: kalendarz trójdzielny i kalendarz biurkowy typu planer. Podczas druku kalendarzy ściśle współpracowaliśmy z wykonawcą, aby dopilnować wierności kolorów i dobrej jakości wykończenia materiałów.

    3.4. Strona internetowa

    WHITEart

    Projekt miał podkreślać wieloletnią historię firmy Lemicon, a zarazem zwrócić uwagę odwiedzających niebanalnym i nowoczesnym rozwiązaniem. Tak więc odświeżenie wizerunku strony musiało odpowiadać obranej wcześniej linii komunikacji – przede wszystkim w zakresie kolorystyki. Po szczegółowej analizie oraz wewnętrznych badaniach stworzyliśmy w pełni funkcjonalny i intuicyjny serwis internetowy, który wspierany jest reklamą na materiałach reklamowych oraz w internecie (pozycjonowanie). Unowocześniona strona internetowa Lemiconu jednoznacznie kojarzy się z profesjonalizmem i postępem. Strona jest przejrzysta i biznesowa. Flashowy nagłówek nadaje jej bardziej dynamicznego wyrazu. W ramach promowania firmy prowadzimy też usługę pozycjonowania strony www w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych.

  • Zaprojektowaliśmy atrakcyjne, charakterystyczne logo, które jednoznacznie kojarzy się z branżą. Zarówno strona internetowa jak i materiały reklamowe w sposób przejrzysty prezentują wszystkie informacje, a jednocześnie przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Zmodernizowaliśmy kompleksowo identyfikację wizualną firmy Lemicon i stworzyliśmy dla niej spójne pakiety materiałów reklamowych oraz stronę internetową. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią. Witryna internetowa jest funkcjonalna, z zarazem tworzy korporacyjny i nowoczesny wizerunek firmy. Obecnie pracujemy nad kolejnymi projektami dla naszego klienta.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42