Agrocomplex

Branża — Art. spożywcze

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

KLIENT

Agrocomplex to nowoczesna firma rodzinna założoną w 1989 r., specjalizująca się w produkcji i sprzedaży suchych produktów mlecznych, a w szczególności kazeinianów, kazeiny, serwatki w proszku, mleka w proszku oraz mieszanin mlecznych.

WYZWANIE

Dynamiczy rozwój firmy i chęć pozysaknia nowych rynków zbytu dla swoich produktów skłonił firmę do zmian wizerunku. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie identyfikacji wizualnej, dzięki której firma będzie kojarzona z bardzo wysokością jakością oferowanych produktów oraz dbałością o klienta.

REALIZACJA

Rebranding wizerunku firmy Agrocomplex rozpoczęliśmy do prac na odświeżeniem logo firmy oraz skupieniu się na poszukiwaniu optymalnej kolorystyki do wizerunku klienta. W wyniku dynamicznej interakcji z klientem powstał bardzo ciekawy znak graficzny o świeżej kolorystyce – soczystej zieleni w połączeniu z błękitem. Zaproponowana kolorystyka idealnie współgra z brażną, w której działa firma. Zaakceptowany logotyp dał nam przepustkę do pracy nad pozostałymi materiałami dentyfikacyjnymi, jak strona www, ulotki, foldery reklamowe oraz projekt opakowań do ich kluczowego produktu. Całość materiałów utrzymana w spójnej linii plastycznej budowanej o ustaloną kolorystykę, dużą czystośc i przejrzystośc przekazu. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność wizerunku firmy na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • identyfikacja wizualna
  • strona www
  • folder reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklama prasowa
  • opakowania reklamowe
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42