Arkadia 2

Branża — Budownictwo

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

KLIENT

Arkadia 2 to kolejna inwestycja budowlana Arkady Invest. Z tym deweloperem, działającym na bydgoskim rynku mieszkaniowym, współpracujemy już od kilku lat. Wykonaliśmy dla niej szereg materiałów reklamowych i niejeden wizerunek dla inwestycji budowlanej.

WYZWANIE

Firma Arkada Invest poszukiwała identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty na rynku. Nasz design miał zapewnić reklamę i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – sielankowa okolica, bliskość terenów zielonych, miejsce bezpieczne, idealne dla rodzin z dziećmi.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku mieszkaniowego tęsknią za bezpiecznym azylem, a jednocześnie wygodą, którą stwarza nowe budownictwo. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność oferty, eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje. Natomiast elementy takie, jak przestrzeń kolorystyczna (zielenie), dynamiczna czcionka, jasne zdjęcia przedstawiające radosnych, aktywnych ludzi bawiących się z dziećmi, komunikują lekkość i czekające tu na przyszłych mieszkańców szczęśliwe życie. Arkadia to symbol spokoju i kontaktu z naturą, dlatego charakterystycznym elementem linii graficznej uczyniliśmy florystyczne ornamenty, w które wpisane zostały zdjęcia i wizualizacje. Motyw roślinny pojawia się także w logo – kształt liścia stanowi trzon logotypu. Lekkie, „roślinne”, zielone logo, wsparte dodatkowo hasłem „kraina szczęśliwości”, przemawia do klientów szukających oazy spokoju i bliskości natury w mieście.

ZADANIA WYKONANE
  • logo i wizerunek dla inwestycji
  • strona www
  • katalog reklamowy
  • billboardy
  • reklamy prasowe
  • ulotki sprzedażow
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42