Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium Identyfikacja wizualna Beneficium
Beneficium
Branża — Doradztwo, edukacja
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Beneficium Mens jest prestiżową placówką nauczania i doskonalenia zawodowego dorosłych, oferującą specjalistyczne kursy na specjalistę ds. HR, funduszy unijnych, PR czy zamówień publicznych.

www.bi.org.pl

WYZWANIE

W związku z dynamicznym rozwojem firma Beneficium potrzebowała indywidualnego wizerunku, który podniósłby jej pozycję na rynku i uwiarygodnił profesjonalną ofertę. Zdawaliśmy sobie sprawę, że aby uczynić firmę naszego klienta ważnym graczem w swoim sektorze, konieczna jest zmiana nie tylko logo, ale całej identyfikacji. Wiedzieliśmy, że nowy wizerunek Beneficium powinien być osadzony w sektorze edukacyjnym, ale musi się z niego wyróżniać jako placówka zorientowana na praktyczną naukę zawodu, zbliżoną do świata biznesu.

REALIZACJA

Zdecydowaliśmy się nadać firmie Beneficium charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego, nieco prowokacyjnie, wyrazistym elementem identyfikacji uczyniliśmy niespotykany w tej branży kolor różowy. Jako równorzędny kolor zastosowaliśmy uspokajający klasyczny granat. Klasycznie i oszczędnie została też potraktowana kompozycja materiałów reklamowych. W wyborze fotografii postawiliśmy na wizerunki ludzi biznesu. Wykrystalizowana nowa linia wizerunkowa firmy wywołuje skojarzenia z wysokim poziomem i profesjonalizmem, ale dzięki oryginalnej kolorystyce ma w sobie ducha nowoczesności, czegoś wręcz nowatorskiego. Przekaz wizualny doskonale komunikuje kluczowe atuty firmy, czyli realna pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, w dynamicznym świecie biznesu. Odważne rozwiązania graficzne zdecydowanie wyróżniły ofertę naszego klienta na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE

  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperta, itp.)
  • teczka reklamowa
  • prezentacja multimedialna
  • strona www

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42