Identyfikacja wizualna BioFood Identyfikacja wizualna BioFood Identyfikacja wizualna BioFood Identyfikacja wizualna BioFood Identyfikacja wizualna BioFood
BioFood
Branża — Zdrowie, uroda
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Bio Food to prężnie rozwijający się producent ekologicznej linii przetworów z owoców i warzyw. Główne grupy produktowe w ofercie to: soki owocowe, owocowo-warzywne, nektary i konserwy warzywne. Dbając o zachowanie cennych składników zawartych w świeżych owocach i warzywach, przetwórnia opracowała specjalną technologię.

WYZWANIE

Firma Bio Food działa w dynamicznie rozwijającym się sektorze spożywczym, jakim jest produkcja zdrowej i ekologicznej żywności. W związku z rozwojem firmy, a także wzrostem konkurencji na rynku żywności ekologicznej, firma Bio Food postanowiła zainwestować w swój wizerunek i w reklamę. Zleciła nam zaprojektowanie linii graficznej dla prezentacji firmy oraz zaprojektowanie zestawu materiałów reklamowych. Dotychczas klient dysponował tylko etykietami produktów i bardzo technicznymi spisami produktów. Wyzwaniem było dla nas spójne zareklamowanie całej szerokiej oferty klienta w jednym katalogu reklamowym. Pozostałe materiały promocyjne tworzone miały być w podobnym klimacie wizualnym.

REALIZACJA

Pragnęliśmy nadać marce Bio Food charakterystyczną i wyróżniającą się tożsamość wizualną. Po wnikliwej analizie płaszczyzny wizualnej marki i sytuacji rynkowej klienta, postanowiliśmy głównym elementem identyfikacji uczynić żywy, świeży kolor zielony, który symbolizuje naturalność i ekologię. Zaproponowane przez nas elementy graficzne wizerunku - kolorystyka, dynamiczna, pisana czcionka, jasne zdjęcia - komunikują lekkość i sytuują produkty Bio Food w kategorii żywności ekologicznej. Zdjęcia szczęśliwych, uśmiechniętych ludzi w różnym wieku przemawiają do konsumentów wybierających produkty o wysokiej jakości, które nie tylko świetnie smakują, ale także sprzyjają zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Zastosowane przez naszych specjalistów działania skutecznie przyczyniły się do pozytywnego rozbudowania wartości marki. Odwołująca się do klasycznych wyobrażeń symbolika, kolorystyka, typografia, itp. wypozycjonowały ofertę firmy Bio Food w segmencie produktów ekologicznych.

ZADANIA WYKONANE

  • wizerunek firmy
  • katalog reklamowo-produktowy
  • serię banerów reklamowych
  • ulotki reklamowe
  • plakaty reklamowe
  • roll-up
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42