Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini Identyfikacja wizualna Infini
Infini
Branża — Infini
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Intrygująco brzmiąca nazwa Infini to podmarka Nicore, dystrybutora e-papierosów. Sukces rynkowy dotychczasowych działań marketingowych napędził dalszy rozwój firmy i potrzebę wprowadzenia na rynek nowej marki e-papierosów.

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym miała się zmierzyć agencja, było zaprojektowanie wizerunku Infini w taki sposób, by jeszcze bardziej uwypuklić walory marki Nicore, jednocześnie odróżniając Infini jaką osobną markę. Nowa linia papierosów skierowana była głównie do kobiet, co musiał jasno komunikować wizerunek – logo, materiały promocyjne, opakowania. Ponadto celem wypromowania nowej marki było umocnienie pozycji Nicore na rynku i poprawa jego widoczności na półkach sklepowych.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, postanowiliśmy zachować te elementy, które składały się na kapitał wizualny marki głównej. Uznaliśmy, że są to: falisty, niedopowiedziany rysunek sugerujący unoszące się smugi dymu papierosowego. Wykorzystując ten rodzaj kreski stworzyliśmy logo – napis Infini jest narysowany falistymi smugami w bezpośredni sposób odnosząc się do wizerunku „matki”. Natomiast zastosowaliśmy całkowicie odmienną kolorystykę: podczas gdy Nicore osadzone było w głębokiej czerni z drobnymi elementami kontrastowych kolorów, w wizerunku Infini dominuje biel z delikatnymi błękitami, szarością oraz mocnym akcentem czerwieni. Wykorzystane środki uszlachetniające opakowanie (matowe wykończenie z elementami połyskującymi i srebrną folia) wzmacniają branding marki i pozycjonują ją w kategorii produktu luksusowego. Eleganckie opakowanie produktu pomogło zdystansować konkurencję i wyróżnić markę Infini na rynku.

ZADANIA WYKONANE

  • logo marki
  • zestaw tworzący opakowanie
  • instrukcja obsługi
  • ulotka reklamowa
  • katalog promocyjny produkty

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42