Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo Identyfikacja wizualna Moto Remo
Moto Remo
Branża — Motoryzacja
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Moto Remo od lat zajmuje się sprzedażą, naprawą oraz diagnostyką turbosprężarek i sprężarek powietrza. Firma jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Garrett by Honeywell oraz innych światowych producentów tj. BorgWarner Turbo Systems, Mitsubishi.

WYZWANIE

Nasz klient chciał odświeżyć i unowocześnić wizerunek swojej firmy oraz wypromować markę dedykowaną dla tuningu aut – Moto Remo Performance. Zadanie polegało na liftingu dotychczasowego logo i stworzeniu linii graficznej dla materiałów reklamowych Moto Remo oraz zaprojektowanie nieco odmiennej, ale spójnej, linii dla marki Moto Remo Performance. Zależało nam, aby pokazać w projektach ruch, szybkość, a jednocześnie techniczny charakter tematu.

REALIZACJA

Dotychczasowe logo wykorzystywało techniczną prostą typografię. Zaprojektowaliśmy czcionkę „mocniejszą”, bardziej zdecydowaną i pochyliliśmy ją nadając wprowadzając do samego napisu „ruch”. Sam znak uprościliśmy z 7 kolistych elementów do 4 i uczyniliśmy je bardziej zwartymi, tak, aby tworzyły razem zwartą bryłę. Kolorystyce mieliśmy pozostać zasadniczo wierni, jednak zmieniliśmy granat z ciepłego na głęboki, chłodny i uczyniliśmy go dominującym kolorem w logo. Linię graficzną dla materiałów reklamowych zaprojektowaliśmy wykorzystując pola koloru oraz cieniutkie linie (tekstura tworząca tło) ucięte pod skosem, którego kąt wyznacza nachylenie logotypu. W materiałach dominuje głęboki granat ożywiony czerwienią – kolory logo złagodzone szlachetnymi szarościami.

Logo Moto Remo Performance miało różnić się kolorystyką od marki-matki. Tu zrezygnowaliśmy z granatu i błękitu, zastępując je odcieniami szarości. Zostawiliśmy tylko ożywiający akcent w postaci czerwonej kropki w znaku graficznym. Również w materiałach reklamowych dla tej marki użyliśmy szarości, głębokiej czerni i czerwieni jako dodatkowych akcentów.

Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym wykrystalizowany nowy wizerunek firmy wywołuje skojarzenia z wysoką jakością, jest nowoczesny i oddaje ducha „szybkości”. Nowa wizja graficzna zarówno dla firmy i jej marki znalazła uznanie w oczach klientów. Czytelny, techniczny przekaz ujęty w dynamiczne ramy został dobrze odczytany i wzmocnił pozycję firmy w swojej branży.

ZADANIA WYKONANE

  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
  • plakat reklamowy
  • ulotka
  • teczka ofertowa

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42