Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar Identyfikacja wizualna Tristar
Tristar
Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Tristar to jeden z czołowych dystrybutorów taśm samoprzylepnych TESA w Polsce. Firma działa od 1997 r. i systematycznie zwiększa zakres terytorialny oraz ofertę produktową.

www.tri-star.eu

WYZWANIE

Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo i identyfikacji wizualnej oraz pakietu materiałów reklamowych dla naszego klienta. Chodziło o przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, która byłaby rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona. Pragnęliśmy aby logo oddawało dostojny charakter firmy, opartej na wartościach rodzinnych i etycznych. Wizerunek musiał więc kojarzyć się z „nowoczesną tradycją”.

REALIZACJA

Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo firmy i typografii a skończywszy na stylistyce fotografii. Postanowiliśmy stworzyć logo w kształcie herbu – narzucającym skojarzenia z tradycją i uznawanymi w firmie wartościami. Zastosowaliśmy spokojne, dystyngowane barwy – granat i odcienie koloru niebieskiego. Aby wprowadzić do logo element nowoczesności użyliśmy dynamicznego dodatku – koloru żółtego. W linii graficznej jednym z charakterystycznych elementów uczyniliśmy utrzymane w błękitach abstrakcyjne kompozycje zdjęć ścian szklanych wieżowców. To także unowocześnia klasyczny przekaz. Ponadto projektując linię graficzną postawiliśmy na proste, geometryczne formy – w kontraście z tradycyjnym kształtem herbu w logo powodują oryginalność przekazu. Nowa, stworzona przez specjalistów z Whiteart wizja marki Tristar znalazła uznanie w oczach klientów. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność oferty Tristar na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE

  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • katalog firmowy
  • teczka
  • segregator oraz duży zestaw kart katalogowych
  • kalendarze trójdzielne, kalendarze burkowe
  • strona www

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42