Asanti

Branża
WYZWANIE

Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku spółki, począwszy od opracowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury reklamowe, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio funkcjonować pod rozliczne kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania czystego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od nader istotnego składnika tożsamości firmy czyli logotypu. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działalności jednostki i prężność działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez użycie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną kondycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz inne gadżety promocyjne. Opracowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycję marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszura
  • kalendarze ścienne
  • gadżety firmowe<

Praca — Kalendarze biurkowe stojące

Identyfikacja wizualna
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42