Drumet

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — Kalendarze jednodzielne

WYZWANIE

Naszym kwestią było wykreowanie wizerunku marki, począwszy od opracowania logo firmy, tak aby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury a4, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, pomysłowego, a równolegle nadzwyczaj kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo działać pod rozliczne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki zaczęliśmy od ogromnie istotnego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Znak firmy, który powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu akcentuje fachowość działalności jednostki i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną kondycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • plakaty
  • banery, billboardy
  • kalendarz ścienny
  • gadżety firmowe<

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42