Sanplast

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy

WYZWANIE

Naszym kwestią było opracowanie wizerunku spółki, począwszy od zaprojektowania logo, aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury, ulotki a5, segregatory, grafiki promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, pomysłowego, a zarazem bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie odpowiednio funkcjonować pod wielorakie kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas wypracowania czystego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki zainicjowaliśmy od ogromnie ważnego składnika tożsamości spółki czyli logo firmy. Znak jednostki, który został stworzony to prosty i nowoczesny symbol oraz prawidłowo dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia fachowość działalności jednostki i dynamikę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej struktury. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić silną i klarowną sytuację jednostki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • segregatory
  • teczka reklamowa
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42