Nexelo

Branża — Sport

Praca — Kalendarze trójdzielne

KLIENT

Wyselekcjonowana grupa części rowerowych tworzy produkty będące pod marką Nexelo. Jest to marka specjalistyczna w branży rowerowej, w jej portfolio można znaleźć liczną grupę produktów reprezentującą części rowerowe.

WYZWANIE

Naszemu klientowi zależało, aby marka zyskała silny wizerunek, który pomoże w szybszej promocji na rynku. W sektorze rowerowym jest silna konkurencja, więc nowa szata graficzna dla opracowanych produktów musiała się wyróżniać. Ponadto wizerunek powinien pozostać osadzony w stylistyce branży. Prócz logo, linii wizerunkowej dla marki mieliśmy zaprojektować serię opakowań dla wszystkich produktów.

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy logo dla marki Nexelo – znak i indywidualną, dedykowaną typografię. Kierując się „sportową” stylistyką stworzyliśmy dynamiczny napis. Czcionkę wprowadziliśmy „w ruch” dając jej lekko skośny kierunek. Taki stylistyczny zabieg sugeruje ruch, przemieszczanie się, szybkość. Podobnie dynamicznej formy szukaliśmy dla symbolu dla Nexelo. Powstał znak złożony z dwóch zazębiających się elementów (odwołujących się do idei mechaniki, techniki…), które układają się w dość abstrakcyjną, ale czytelną literę „N”. Pragnąc wyróżnić markę na tle konkurencji, poszukiwaliśmy odrębnej, indywidualnej kolorystyki. Z góry odrzuciliśmy kolor często spotykany w branży rowerowej jakim jest czerwień i ostatecznie wybraliśmy czerń plus świeżą, jasną zieleń.

W projektach opakowań oczywiście rozwinęliśmy zapoczątkowaną w logo identyfikację wizualną marki Nexelo. Stworzyliśmy spójną linię, której elementami konstrukcyjnymi są - wywiedzione z formy logo - pochylone kształty. Jako motyw budujący wizerunek wykorzystaliśmy ponadto różnorodnie „pojawiający się” i „zanikający” na opakowaniach strukturalny wzór opracowany z kropek. Uzupełnieniem podstawowych form graficznych uczyniliśmy wyselekcjonowane fotografie prezentujące dynamiczne postacie jadących rowerzystów.

ZADANIA WYKONANE
  • logo dla marki
  • identyfikacja wizualna marki
  • linia graficzna spójna dla marki
  • kalendarze trójdzielne
  • zestaw opakowań, etykiet
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Kalendarz trójdzielny 2021 jako współczesny gadżet reklamowy

Mówi się, że kalendarz trójdzielny 2021 jest świetnym, nowoczesnym gadżetem reklamowym. W takim razie nie bez powodu cieszy się on tak dużą popularnością. Dziś w kalendarze reklamowe inwestuje wielu przedsiębiorców. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że są praktycznym narzędziem, bardzo przydatnym w codziennej pracy, ale też z tego powodu, że są świetną reklamą i to reklamą nienachalną, a więc chętnie przyjmowaną przez potencjalnych klientów. Ważne jest tylko to, aby dobrze wykonać projekt tego gadżetu. Od niego zależy zainteresowanie tym właśnie przedmiotem i jego skuteczność w zakresie reklamy.

strzałka

Kalendarz trójdzielny reklamą, która dociera do szerokiego grona odbiorców

Profesjonalny kalendarz trójdzielny to nowoczesny i zarazem skuteczny gadżet reklamowy, który dociera do szerokiego grona odbiorów. Wykonany w odpowiedni sposób może służyć jako upominek dla pracowników, klientów i kontrahentów. Można wykorzystać go nawet jako typowy gadżet reklamowy, rozsyłając go do potencjalnych klientów, którzy jeszcze w tej chwili o istnieniu danej firmy nawet nie mają pojęcia. Ogromną zaletą jest to, że kalendarze trójdzielne 2021 mogą trafić do wielu osób i służyć im przez cały rok, cały czas przypominając o istnieniu firmy, która jest reklamowana właśnie w ten sposób. Ładnie opracowane firmowe kalendarze ścienne mogą być dekoracją biura, pomieszczeń usługowych, a nawet domu. Przydają się bardzo często, praktycznie każdego dnia, więc są jak najbardziej skuteczną reklamą. W tym przypadku tak naprawdę to, gdzie i do kogo dotrze ta forma promocji, zależy wyłącznie od właściciela. Warto jednak by zadbał o dostarczenie tego gadżetu biurowego do jak najszerszego grona odbiorców. To z pewnością wpłynie na wzrost nowych klientów. Już niejednokrotnie przeprowadzono badania nad skutecznością kalendarzy trójdzielnych reklamowych i okazało się, że w porównaniu z innymi gadżetami firmowymi, właśnie te są w tym zakresie najlepsze.

strzałka

Jak wykonać kalendarze trójdzielne 2021, by były skuteczną reklamą?

Skuteczność kalendarzy reklamowych dla firm zależy tak naprawdę od sposobu ich wykonania. Te proste, dostępne w sklepach od ręki nie przemawiają do odbiorców tak bardzo, jak kalendarze trójdzielne 2021 firmowe tworzone indywidualnie pod zamówienie. Dlatego chcąc zyskać naprawdę skuteczną reklamę, najlepiej zlecić wykonanie terminarza profesjonalistom, czyli agencji reklamowej. Ta opracuje profesjonalny projekt kalendarza, dbając o zgodność z obowiązującymi trendami i przede wszystkim z oczekiwaniami zamawiającego. Indywidualnie tworzona grafika kalendarza może bez problemu współgrać z wizerunkiem firmy, dla której jest tworzona. I tylko właśnie takie organizery ścienne mogą wykazać się ogromną, satysfakcjonującą skutecznością w zakresie reklamy. Warto wobec tego dobrze przemyśleć kwestię projektu, porozmawiać z projektantem, wypytać o możliwości i ewentualne ograniczenia. Na drodze tej współpracy powstaną kalendarze dla firmy, które zaskoczą każdego odbiorcę i przypadną im do gustu. Z takich na pewno będą chętnie korzystać każdego dnia i powieszą je na ścianie pomieszczenia, w którym przebywają najczęściej. Tak więc dobrze wykonany kalendarz trójdzielny 2021 to szansa na pozyskanie nowych klientów.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42