Manso

Branża —Papierosy

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Właścicielem marki Manso jest firma Trendy Polska - jeden z największych w Polsce dystrybutorów elektronicznych papierosów. W związku z szybkim rozwojem firma postanowiła zainwestować w nowoczesną wizję graficzną, która pomogłaby uczynić markę liderem w sektorze elektronicznych papierosów.

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym zmierzyliśmy się było wykrystalizowanie wizerunku, który wypozycjonuje nową markę nadając jej skojarzenia z wysoką jakością. Linia graficzna musiała być oryginalna, charakteryzować się pewną innością, która na pierwszy rzut oka wyróżniłaby ją na tle konkurencji. Pragnęliśmy nadać marce Manso unikalną tożsamość wizualną.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem elektronicznych papierosów, a także innych marek luksusowych, stworzyliśmy logo oparte na szeryfowej czcionce, stylizowane, barokowe w wyrazie. Do ozdobnego logo dołączony został pisany prostą czcionką claim „…bo liczy się jakość”. Ornamentowy charakter logo zainspirował całą linię graficzną marki – stworzyliśmy przestrzeń opartą na swobodnie zawijających się, wężowych, „pływających” kształtach. Aby stonować barokowy przepych wizerunku, zastosowaliśmy oszczędną kolorystykę – turkus złamany lekko świeżą zielenią i szlachetna czarno-biała fotografia komunikują kluczowe atuty marki: elegancję, wysoką jakość, prestiż. Nowy, stworzony przez nas przekaz wizualny znalazł uznanie w oczach klientów. Produkt Manso stał się symbolem wysokiej jakości.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, koperty, papier firmowy)
  • strona www
  • szyldy reklamowe
  • reklama prasowa
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo firmy - produkt konsekwentny z wizerunkiem firmy

Zaprojektowane przez nas logo marki doskonale pasuje do wizerunku firmy, korespondując z tym, jak chce być ona zauważana. Opracowanie graficzne zostało zrealizowane z dbałością o każdy, minimalny nawet detal. Nasz grafik zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę wymogi klienta i wykonał logo firmy, jakie współgra z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Opracowywanie logo dla marki - troska o najwyższą jakość i szczegóły

Projekty graficzne logotypu dla firmy przygotowujemy zwykle po wcześniejszych naradach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na jasnej szacie graficznej oraz przekonujących, mocnych kolorach. Tworzenie znaku firmowego zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Potem skupiliśmy się na wyznaczeniu ogólnego stylu. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Gotowy projekt graficzny jest pasujący do szaty wizualnej firmy.

strzałka

Dobre logo firmy - produkt reklamowy

Profesjonalne logo jest znakiem rozpoznawalnym marki. Stąd kreacja logo firmy powinna zostać powierzona ekspertom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz zezwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Opracowywanie logotypu dla firmy uwzględniło osobne zaprojektowanie znaku graficznego i dobranie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt zawiera kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i czytelna. Gotowy produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu upraszcza zdobywanie nowych nabywców. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na wyrobach o różnych formach. Dzięki temu stanowi również ciekawy gadżet promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42