SAI`ES

Branża —Zdrowie, uroda

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Sai’es to młoda i dynamicznie rozwijajaca się firma w branży jublilerskiej. Firma oferuje biżuterię srebrną oraz złotą z certyfikatami autentyczności kruszców oraz posiada bogatą ofertę zegarków.

WYZWANIE

Dynamiczny rozwój firmy, powstanie nowych punktów sprzedaży było czynnkiem do zmiany wizerunku firmy, który został zapoczątkowany zmianą nazwy. Pocztąkowo fima nazywała się Diamant, a następnie nowa nazwa to Sai’es. Klient oczekiwał całościowego rebrandingu. Naszym zadaniem był lifting dotychczasowego wizerunku firmy, zaprojektowanie logo dla nowej nazwy Sai’es oraz stworzenie nowoczesnej strony internetowej.

REALIZACJA

Rebranding firmy rozpoczęliśmy od prac projektowych nad znakiem graficznym dla nowej nazwy. Delikatny znak z szeryfową czcionką miał zdecydowanie bardziej trafić do kobiet, bo to one w większości są klientami firmy. Kolejne elementy identyfikacji budowane były w opraciu o założenia przyjęte przy projektowania loga dla firmy.Projektując logo dla marki Sai’es postawiliśmy na delikatność i kobiecość. Czcionka zastosowana w logo, znak graficzny i kolorystyka zdecydowanie bardziej mają oddziałowywać na kobiety. W końcu to kobiety są w większości klientami tej marki. Pozostałe elementy identyfikacji, banery, kalendarze zostału zaprojektowane w opraciu o wykrastilizowany wizerunek z zachowaniem wypracowanej typografii i kolorystyki. Zaprojektowane materiały miały dawać poczucie prestiżu i elegancji marki. Również strona internetowa miała swoim chrakterem bardzo mocno nawiązywać do wykreowanej linni plastycznej materiałów promocyjnych. W dalszym ciągu chcieliśmy uzyskać prostotę przekazu oraz elegancję dostosowaną do branży. Wszystkie prace rebrandingowe zmiarzały w konkretnym ustalonym kierunku, aby uzyskać wartość marki premium. Zaprojektowaliśmy również dla firmy grafiki wielkoformatowe, billboardy i szereg innych materiałów reklamowych, które zbudowały spójny wizerunek marki Sai’es.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • billboard
  • torba
  • kalendarze firmowe
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo dla marki - ważny element do skutecznej promocji

Kreowanie logo dla firmy to znaczący szczegół tworzenia jej wizerunku i skutecznej reklamy. Poprawnie zaprojektowane logo firmy przyciąga uwagę nabywców i wyróżnia markę na tle konkurencji. W tym materiale omówimy kluczowe aspekty opracowania profesjonalnego logo dla marki.

strzałka

Kreowanie znaku graficznego - klucz do sukcesu

Kreowanie logo dla marki to proces kreatywny, jaki wymaga przemyślanej koncepcji i poprawnego dopasowania do charakteru branży. W tym celu projektanci starają się poznać specyfikę działania firmy oraz jej cel i zalety, które ma przekazać za pomocą logo. Kreacja logo obejmuje wybór poprawnego symbolu, typografii oraz kolorów, które będą pasować do charakteru marki i jej przekazu. Projektowanie logotypu dla marki - dobry początek dla nowych firm. Odpowiednio opracowane logo przykuje uwagę kontrahentów i wyróżni firmę na tle konkurencji. Graficy wykorzystują najnowsze trendy wizualne oraz korzystają z profesjonalnych narzędzi, aby zapewnić wysoką jakość projektu. Odpowiednie logo marki powinno być dopasowane do różnych nośników, od małych etykiet po wielkoformatowe billboardy.

strzałka

Profesjonalne logo dla marki - spójność z tożsamością wizualną

Profesjonalne logo dla firmy powinno być przystosowane do szaty wizualnej marki, żeby było spójne z jej wizerunkiem. Tym samym istotne jest dopasowanie projektu graficznego do istoty firmy oraz jej przekazu. Schludne i konsekwentne z wizualnym wizerunkiem opracowanie graficzne logo jest zasadniczym elementem powodzenia firmy na rynku. W związku z tym powinno się zwrócić uwagę na solidne wykonanie, dbałość o detale oraz dużą jakość produkcji. Profesjonalne logo dla firmy to klucz do wydajnej reklamy. Dobrze opracowany symbol przyciąga atencję klientów i wyróżnia firmę na tle konkurencji. Tworzenie logotypu wymaga przemyślanej idei i odpowiedniego dopasowania do charakteru branży. Graficy stosują najnowsze trendy wizualne oraz korzystają z profesjonalnych instrumentów, aby zagwarantować wysoką jakość projektu graficznego. Wskazane jest zainwestować w profesjonalne logo marki, które przykuje uwagę i wyróżni firmę na tle konkurencji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42