Trimo

Branża —Usługi

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Trimo świadczy usługi porządkowe dla różnych segmentów rynku - dla firm, jak i klientów indywidualnych na terenie Norwegii. Chcą poszerzyć grono swoich klientów musiała zainwestować mocno w swój wizerunek, chcąc być postrzegana jako wiarygodny partner na rynku tego typu usług.

WYZWANIE

Otrzymaliśmy zlecenie od firmy Trimo na prace związane z wykrystalizowaniem wizerunku i identyfikacji wizualnej. Naszym zadaniem było kompleskowe zaprojektowanie materiałów dla firmy począwszy od logo i strony www. Zaprojektowane materiały miały zaprezentować firmę jako wiarygodną i profesjonalną na rynku usług porządkowych. Tylko odpowiednio zbudowany wizerunek może przynieść firmie kolejnych klientów, wpłynąć na dalszy rozwój firmy.

REALIZACJA

Zadania przed nami stojące były klarowne. Zaprojektować taki wizerunek dla klienta, aby był wiarygodnym graczem na norweskim rynku usług. W pierwszym etapie pracy nad wizerunkiem skoncetrowaliśmy się nad projektem znaku graficznego firmy. Zaprojektowane logo było stosunkowo proste i czytelne w konstrukcji z dość ciekawym symbolem graficznym, które miało symbolizować smugę, kroplę wody, jak również kształt używanej ściereczki do sprzątania. Kolorystyka znaku została utrzymana w różnych odcieniach niebieskiego, który jest symbolem wody i czystości. Całościowy pomysł na logo zyskał uznanie w oczach klienta, po stworzenie księgi znaku, mogliśmy zająć się kolejnymi etapami pracy nad pozostałymi materiałami promocyjnymi. Ważnym elementem komunikacji biznesowej była również strona internetowa. Przy projekcie strony www postawiliśmy na czytość i prostotę w budowie, całość utrzymana w zaproponowanej firmowej kolorystyce. Ciekawym dodatkiem projektu to specjalne ikony graficzne opracowane na potrzeby identyfkacji klienta, który w obrazkowy sposób mają za zadanie przedstawić zakres oferty. Dodatkiem, który wpływa na pozytywny odbiór serwisu i innych materiałów to nowocześnie wyglądające zdjęcia, zbliżenia i detale – nowoczesny design jest symbolem czytości, porządku oraz minimalizmu projektowego. W takim duchu utrzymany jest opracowany projekt materiałów reklamowych dla klienta. W ramach naszej współpracy również zaprojektowaliśmy teczkę, reklamy prasowe różnych formatów oraz grafikę na pojazdy firmy.Zaproponowane rozwiązania graficzne oraz wykrystalizowana linia projektowa dla materiałów firmy spotkała się z pozytywnym uznaniem klienta. Dzięki nowemu wizerunkowi, firma Trimo stanowi poważną konkurencję na rynku ze swojej branży, jak również zyskuje rangę profesjonalnego i wiarygodnego partnera.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga identyfikacji logo
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka
  • strona www
  • ulotki
  • reklama prasowa
  • grafika na samochody
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo - produkt spójny z wizerunkiem marki

Zaprojektowane przez nas logo marki doskonale pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona postrzegana. Opracowanie graficzne zostało zrealizowane z dbałością o każdy, minimalny nawet szczegół. Nasz projektant zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę potrzeby klienta i stworzył logo firmy, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Opracowywanie logo dla marki - dbałość o najwyższą jakość i szczegóły

Koncepcje graficzne logo dla firmy tworzymy zazwyczaj po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie klientowi zależało na przejrzystej szacie graficznej oraz czytelnych, mocnych kolorach. Projektowanie logo rozpoczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Potem skoncentrowaliśmy się na ustaleniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Zrealizowany projekt graficzny jest pasujący do szaty wizualnej firmy.

strzałka

Dobre logo marki - produkt reklamowy

Profesjonalne logo marki jest znakiem rozpoznawalnym firmy. Wskutek tego kreacja logo marki powinna zostać powierzona ekspertom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz pozwalał na dodawanie okolicznościowych detali. Tworzenie logo dla firmy uwzględniło osobne zaprojektowanie symbolu graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę marki. Projekt graficzny obejmuje kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna pozostaje minimalistyczna i czytelna. Ukończony produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu upraszcza pozyskiwanie nowych klientów. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na wyrobach o różnych konturach. Dzięki temu stanowi także atrakcyjny artykuł reklamowy dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42