Villa Polanka

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Działający na rynku mieszkaniowym deweloper Arkada Invest wkraczała na rynek z prestiżową propozycją. Nowa inwestycja budowlana nosiła nazwę Villa Polanka i była skierowana do osób z dość zasobnym portfelem. Villa Polanka to ekskluzywne apartamenty, z myślą o klientach którzy cenią luksus, elegancję oraz wygodę.

WYZWANIE

Inwestycja Villa Polanka charakteryzowała się podniesionym, a raczej wysokim standardem, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech unikając popadania w „próżność”.

REALIZACJA

Przystępując do pracy nad wizerunkiem Villi Polanka zrezygnowaliśmy z jakiejkolwiek „barokowości” stawiając na wyrafinowaną prostotę. Czystość formy i minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy głęboki, szlachetny brąz, uzupełniającym – świeżą trawiastą zieleń. Stworzyliśmy logo oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący roślinność. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy lekki rysunek o szkicowym charakterze. Ten rysunek dookreśla przedstawienia wizualizacji budynku – nachodzi na zdjęcia, kontynuuje je, podbija istotne elementy fotografii. Mocne, techniczne bryły połączone z lekkim artystycznym rysunkiem dają bardzo nowoczesny wyraz wizualny. Nieoczywisty w odbiorze przekaz sytuuje ofertę mieszkaniową naszego klienta w kategorii ekskluzywnych, nietuzinkowych, dostępnych tylko dla niektórych.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • katalog reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklamy prasowe
  • billboardy
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Znak graficzny marki to nadzwyczaj ważna istota wizerunku każdej marki

Stworzyliśmy doskonałe logo dla firmy. Dzięki profesjonalnemu podejściu do zagadnienia oraz ciekawemu projektowi graficznemu nasza praca pozwoli marce przyciągnąć jeszcze więcej kontrahentów. Z naszymi usługami logotyp firmy to coś więcej niż ładnie wyglądający obrazek.

strzałka

Fazy opracowania projektu graficznego znaku graficznego firmowego

Cały proces zaczął się od koncepcji, następnie kreacji i finalnie opracowania profesjonalnego znaku firmowego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że znak firmowy to coś więcej niż schludny obrazek, tym samym specjalną uwagę zwróciliśmy na dostosowanie projektu do generalnego wizerunku marki oraz istniejącej już pozostałej części jej szaty graficznej. Nasi projektanci przede wszystkim skupili się na informacjach o marce, a następnie na kreacji, co pozwoliło zdobyć najbardziej zadowalający i skuteczny efekt w względnie krótkim czasie. Dzięki temu, że postawiliśmy na pracę przez kooperację i stałą wymianę zdań z klientem projekt to efekt wielu dyskusji i poprawek, co czyni go jeszcze bardziej dopasowanym do wymogów marki.

strzałka

Logo marki – wizytówka marki

Jak wiadomo logotyp firmy to jeden z pierwszych elementów, z jakimi styka się nabywca. Uznajemy w takim razie, że należałoby się dać mu z jego wsparciem coś więcej. Logo może posłużyć, jako medium wartości firmy i przyciągnąć klientów i naszym zdaniem to właśnie udało się uzyskać dzięki naszym specjalistom. Zauważalna interesująca kreacja i profesjonalne opracowanie graficzne to nasza domena. Zrealizowane logo firmy jest dobrej jakości projektem graficznym gotowym do zastosowania i lokowania również na szyldach, jak i wszystkich materiałach reklamowych.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42