Therapic

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym misją było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania logo, tak aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury firmowe, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, nowatorskiego, a równolegle niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w głównej mierze na opracowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zainicjowaliśmy od niezwykle znaczącego składnika tożsamości jednostki czyli logotypu. Znak marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla profesjonalizm działalności firmy i prężność działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • torby
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji towaru

Stworzyliśmy porywające opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też grafika, a właściwie zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, jaką to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. Wobec tego można odważnie uświadomić sobie, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: wyjątkowa, ludzie utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym produkt.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego w dzisiejszych czasach

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa główną rolę w trakcie przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od reklamy z doświadczeniem i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź łączona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo osiągalną, bo dysponujemy doświadczeniem specjalistów, którzy gruntownie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42