Malfarb

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Marka Malfarb jest znana w kraju jak i zagranicą jako producent farb dostosowanych do potrzeb rynku. Jest jednym z większych polskich producentów ekologicznych produktów dla sektora budowlanego. Specjalizuje się w produkcji farb, tynków oraz preparatów gruntujących i dezynfekujących, klejów i gładzi szpachlowych.

WYZWANIE

Cel – wzrost znaczenia marki Malfarb wśród szerokiego grona odbiorców i podwyższenie jej pozycji na rynku krajowym i europejskim. Naszemu klientowi zależało, by wypozycjonować swoją ofertę w sektorze profesjonalnych farb budowlanych i zbliżyć się wizerunkowo do liderów tej kategorii. Naszym zadaniem było w pierwszej kolejności stworzyć nowe logo marki i jej podgrup, a następnie wykreować linie wizerunkową dla serii produktów z linii farb Pastel Color i Emalia Color. Dodatkowo firma potrzebowała materiały promocyjne opracowane w duchu nowego wizerunku.

REALIZACJA

Po gruntownej analizie branży zakrojonej na szeroką skalę i porównaniu pozycji konkurencji, zaproponowaliśmy zupełnie nowy wizerunek graficzny. Świeża identyfikacja wizualna pozwalała na nowe, strategiczne pozycjonowanie marki Malfarb. Następnie wprowadziliśmy to w życie poprzez nową tożsamość wizualną zawartą w materiałach promocyjnych i serii opakowań. Główny motyw graficzny – nazwa marki Pastel Color - która jest powielana na wszystkich opakowaniach, została stworzona tak, jak gdyby była napisana lejącą się farbą. Cała kompozycja rozgrywa się wokół tego bardzo plastycznego w wyrazie znaku. Tło opakowania stanowi element rozróżniający poszczególne rodzaje farb – wykorzystujemy różne motywy roślinne, podkreślając je wyrazistym kolorem dominującym. Tworząc opakowania opracowaliśmy również hierarchię informacji zawartą na nich. Część danych pokazaliśmy w postaci graficznych piktogramów, które stanowią zarazem uzupełniają spójnie graficzną szatę wizerunkową.

Projektując katalog produktów firmy Malfarb przyjęliśmy, iż głównym bezpośrednim odbiorcą oferty farb dekoracyjnych jest kobieta. Na tej idei oparliśmy opowieść – postać kobieca w różnych odsłonach stanowi leitmotiv katalogu, poprzez pokazanie emocjonalnej i żywiołowej kobiecej natury, pokazaliśmy różne nastroje zestawień kolorystycznych.

Nowe linie produktów oraz marki podrzędne (takie jak Emalia Color) skierowane do bardziej wymagających klientów sprawiają, że główna marka Malfarb zyskuje wyższą jakość, unikalność i dynamikę.

ZADANIA WYKONANE
  • logo główne firmy
  • identyfikacja
  • logo nowej marki Pastel Color
  • seria opakowań reklamowych Pastel Color
  • logo nowej marki Emalia Color
  • seria opakowań Emalia Color
  • katalog reklamowo-ofertowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to fundament

Opracowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości biznesu. Kreując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty biznesu opakowań, to klucz do wyrobienia miłej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz kontrahent funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, zatem musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Efektywny i przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez konsumenta. Nasi graficy zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, tak aby jak najpoprawniej wkomponować nasz artykuł w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co sygnalizuje nasz nabywca i jakie są jego oczekiwania. Tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko koncentrowanie się na stylistyce, lecz także na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.

strzałka

Wysoka jakość i oryginalny projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości dobitnie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, ażeby zapewnić naszym kontrahentom sto procent zadowolenia i produkt finalny na wysokim poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych nabywców rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42