Agrocomplex

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Agrocomplex to nowoczesna firma rodzinna założoną w 1989 r., specjalizująca się w produkcji i sprzedaży suchych produktów mlecznych, a w szczególności kazeinianów, kazeiny, serwatki w proszku, mleka w proszku oraz mieszanin mlecznych.

WYZWANIE

Dynamiczy rozwój firmy i chęć pozysaknia nowych rynków zbytu dla swoich produktów skłonił firmę do zmian wizerunku. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie identyfikacji wizualnej, dzięki której firma będzie kojarzona z bardzo wysokością jakością oferowanych produktów oraz dbałością o klienta.

REALIZACJA

Rebranding wizerunku firmy Agrocomplex rozpoczęliśmy do prac na odświeżeniem logo firmy oraz skupieniu się na poszukiwaniu optymalnej kolorystyki do wizerunku klienta. W wyniku dynamicznej interakcji z klientem powstał bardzo ciekawy znak graficzny o świeżej kolorystyce – soczystej zieleni w połączeniu z błękitem. Zaproponowana kolorystyka idealnie współgra z brażną, w której działa firma. Zaakceptowany logotyp dał nam przepustkę do pracy nad pozostałymi materiałami dentyfikacyjnymi, jak strona www, ulotki, foldery reklamowe oraz projekt opakowań do ich kluczowego produktu. Całość materiałów utrzymana w spójnej linii plastycznej budowanej o ustaloną kolorystykę, dużą czystośc i przejrzystośc przekazu. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność wizerunku firmy na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • identyfikacja wizualna
  • strona www
  • folder reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklama prasowa
  • opakowania reklamowe
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego istota w promocji firmy

Wykonaliśmy wyjątkowe opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a raczej zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. W związku z tym można odważnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: wyjątkowa, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym produkt.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego dzisiaj i jego rola w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję w toku przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od reklamy z praktyką i znajomością tych aktualnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem specjalistów, którzy szczegółowo zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42