Aqua Twin

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego istota w promocji artykułu

Stworzyliśmy porywające opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a raczej przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Zatem można śmiało uświadomić sobie, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: wyjątkowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym towar.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego obecnie

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję w trakcie przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od promocji z praktyką i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich odpowiedź powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem fachowców, którzy dokładnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42