Art Mada

Branża — Dekoracja wnętrz

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Art Mada to bezpośredni dystrybutor wysokiej jakości produktów z Madagaskaru. W ofercie posiada tylko wyselekcjonowane, ręcznie robione produkty – od biżuterii, poprzez tekstylia, kamienie szlachetne, po dekoracyjne bibeloty, rzeźby i meble.

WYZWANIE

Wykrystalizowanie tożsamości to było podstawowe wyzwanie jakie stało przed nami. Art Mada potrzebowała wyrazistego wizerunku, praca nad zaprojektowaniem jego była dla nas wyjątkowo inspirujące. Sposób prezentowania marki miał podkreślić egzotykę i artystyczne walory oferty. Miał być oryginalny, inny, wyróżniający się z szerokiej oferty wzorniczej. Miał też uwypuklać element rękodzieła, jako że oferta Art Mady oparta jest tylko o naturalne wyroby, ręcznie robione przez ludzi zamieszkujący wyspę Madagaskar. Wcześniej takiej oferty jak produkty Art Mady na rynku polskim jeszcze nie było.

REALIZACJA

Projektując logo i cały wizerunek dla Art Mady postawiliśmy na „etniczność” i ilustrację nawiązującą do afrykańskich rysunków. Surowość linii graficznej widać w każdym zaprojektowanym przez nas elemencie. Nierówne, jakby „wykute” w kamieniu logo trafnie oddaje „ducha” tematu – naiwne i wyrafinowane zarazem, proste i niepowtarzalne – jak produkty z Madagaskaru. W całej linii graficznej zastosowaliśmy kolorystykę zachodzącego słońca połączoną z bardzo głębokim, niemal czarnym brązem. Zaprojektowaliśmy specjalną typografię, nawiązującą do ręcznego pisma „patykiem na piasku”, która była wykorzystania do ważniejszych podkreślenia ważniejszych elementów w prezentacji. Motywem wiodącym w całej linii graficznej są „proste”, odwołujące się do kultury etnicznej rysunki przedstawiające sceny z życia ludzi na Madagaskarze tj. specyficzna roślinność, ukształtowanie terenu, wszędzie widoczne zebu, ludzie skąpo odziani, kobiety noszące naczynia na głowie itp.

Praca na wizerunkiem, tworzeniem nowej marki zaowocowała opracowaniem całkiem sporego pakietu prezentacji oferty firmy Art Mada. Co najważniejsze - udało się wyraźnie wypozycjonować firmę jako kompetentnego importera sztuki rękodzielniczej z Madagaskaru. Oferta naszego klienta wzbudziła wielkie zainteresowanie na specjalistycznych targach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • spójny wizerunek firmy
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • bardzo rozległa sesja zdjęciowa (kilkaset produktów – ujęcia aranżowane, jak i pojedyncze produkty ręcznie tworzone)
  • odrębne foldery prezentujące w „swojskim” klimacie każdą z grup wyrobów z Madagaskaru
  • segregator reklamowy
  • opakowanie na szal
  • roll-up
  • strona www
  • sklep internetowy
  • prezenter na biżuterię etniczną
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to fundament

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu świadomości działalności. Projektując markę należy pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz odbiorca funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, toteż musieliśmy wykorzystać graficzne i marketingowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Efektywny i przemyślany proces tworzenia etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez nabywcę. Nasi graficy zadbali o dobór kolorów i fontów firmowych oraz grafiki, żeby jak najlepiej wkomponować nasz artykuł w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Tworzenie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na estetyce, lecz również na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Dobra jakość i oryginalny projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, tak aby zapewnić naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych klientów efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42