Feel

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Feel jest producentem ściereczek ze specjalnego mikrowłókna wysokiej jakości. Marka posiada w swoim portfolio wachlarz produktów o różnym przeznaczeniu.

WYZWANIE

Klient wkraczał na rynek z produktem wysokiej jakości, niestety nie posiadał adekwatnego wizerunku, którym mógłby wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Naszym zadaniem było zaprojektować logo, identyfikację wizualną, wizerunek, materiały reklamowe i linię graficzną dla serii opakowań. Chcieliśmy, aby stworzony przez nas wizerunek był „czysty”, „sterylny”, gdyż te idee komunikować miała marka Feel.

REALIZACJA

Projektując wizerunek dla marki Feel wykorzystaliśmy czysty pomarańcz jako kolor dominujący i „schłodziliśmy” go stalową szarością. Do projektu samego logo użyliśmy pomarańczu, aby logo było „świeże” i atrakcyjne wizualnie. Tworząc logo zaprojektowaliśmy delikatną, czytelną typografię. W projektach opakowań postawiliśmy na czystość jaką zapewniała nam stalowa szarość. Koloru pomarańczowego użyliśmy jako odświeżającego dodatku, dla podkreślenia pewnych elementów. Zależało nam, by materiały reklamowe marki Feel, pozostając utrzymane w spójnej linii graficznej, odróżniały się jednak między sobą. Jednym słowem wizerunek miał być dynamiczny, miał ewoluować w kolejnych tworzonych materiałach. Zestaw ściereczek z mikrowłókna o różnych rozmiarach otrzymał odpowiednie rozmiarowo opakowania. Zaś w ulotkach reklamowych postawiliśmy zdecydowanie na dominację ostrego czystego pomarańczu, założyliśmy, że ulotka musi się rzucać w oczy.

Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy, czysty przekaz odwołujący się do idei sterylności, porządku, a także stworzenie rozwojowej, otwartej identyfikacji wizualnej – zostały osiągnięte.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • linia plastyczna firmy
  • materiały firmowe
  • materiały reklamowe
  • seria opakowań
  • ulotka reklamowa
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to fundament

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu istoty działalności. Tworząc markę należy pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do opracowania miłej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspomaga sukcesywnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz klient działa na wielce konkurencyjnym rynku, tym samym musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe strategie na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg projektowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi graficy zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, tak aby jak najlepiej wkomponować nasz artykuł w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co sygnalizuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na estetyce, ale również na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.

strzałka

Odpowiednia jakość i oryginalny projekt graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, żeby zagwarantować naszym nabywcom sto procent satysfakcji i produkt finalny na znacznym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych klientów efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42