Infini

Branża — Infini

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Intrygująco brzmiąca nazwa Infini to podmarka Nicore, dystrybutora e-papierosów. Sukces rynkowy dotychczasowych działań marketingowych napędził dalszy rozwój firmy i potrzebę wprowadzenia na rynek nowej marki e-papierosów.

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym miała się zmierzyć agencja, było zaprojektowanie wizerunku Infini w taki sposób, by jeszcze bardziej uwypuklić walory marki Nicore, jednocześnie odróżniając Infini jaką osobną markę. Nowa linia papierosów skierowana była głównie do kobiet, co musiał jasno komunikować wizerunek – logo, materiały promocyjne, opakowania. Ponadto celem wypromowania nowej marki było umocnienie pozycji Nicore na rynku i poprawa jego widoczności na półkach sklepowych.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, postanowiliśmy zachować te elementy, które składały się na kapitał wizualny marki głównej. Uznaliśmy, że są to: falisty, niedopowiedziany rysunek sugerujący unoszące się smugi dymu papierosowego. Wykorzystując ten rodzaj kreski stworzyliśmy logo – napis Infini jest narysowany falistymi smugami w bezpośredni sposób odnosząc się do wizerunku „matki”. Natomiast zastosowaliśmy całkowicie odmienną kolorystykę: podczas gdy Nicore osadzone było w głębokiej czerni z drobnymi elementami kontrastowych kolorów, w wizerunku Infini dominuje biel z delikatnymi błękitami, szarością oraz mocnym akcentem czerwieni. Wykorzystane środki uszlachetniające opakowanie (matowe wykończenie z elementami połyskującymi i srebrną folia) wzmacniają branding marki i pozycjonują ją w kategorii produktu luksusowego. Eleganckie opakowanie produktu pomogło zdystansować konkurencję i wyróżnić markę Infini na rynku.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • zestaw tworzący opakowanie
  • instrukcja obsługi
  • ulotka reklamowa
  • katalog promocyjny produkty
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie i etykieta reklamowa to fundament

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu istoty działalności. Tworząc markę należy pod uwagę wziąć każdy składnik jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty biznesu opakowań, to klucz do wyrobienia miłej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspiera sukcesywnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz odbiorca funkcjonuje na wielce konkurencyjnym rynku, stąd musieliśmy zastosować graficzne i marketingowe strategie na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez konsumenta. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, żeby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w szatę wizualną firmy. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz nabywca i jakie są jego oczekiwania. Opracowywanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.

strzałka

Odpowiednia jakość i niepowtarzalny projekt opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, by umożliwić naszym odbiorcom sto procent satysfakcji i produkt finalny na dużym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42