Orion Accessories

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym obowiązkiem było wykreowanie wizerunku jednostki, począwszy od zaprojektowania logo marki, aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery a4 reklamowe, ulotki, teczki, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie nowoczesnego, kreatywnego, a równolegle niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w fundamentalnej mierze na opracowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie odpowiednio funkcjonować pod wielorakie kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki rozpoczęliśmy od ogromnie znaczącego składnika tożsamości firmy czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, jaki został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz odpowiednio dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla profesjonalizm działań przedsiębiorstwa i energię działania. Logo marki miało być proste i zrozumiałe, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla firmy. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane kalendarze ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła sytuację jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42