SICO

Branża — Sport

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Sico to producent nowoczesnych sportowych zegarków. Firma wprowadza na rynek nowy dizajnerski gadżet skierowany raczej do osób młodych, aktywnych.

WYZWANIE

Sportowe zegarki z silikonu to nowy produkt na polskim rynku, który nasz klient planował rozpowszechnić. Potrzebował mocnego, dynamicznego wizerunku skierowanego do młodych ludzi. Zadaniem dla nas jako twórców nowego brandu było wzniecenie w grupie docelowej potrzeby posiadania takiego gadżetu i wypozycjonowanie marki jako nowoczesnej, służącej ludziom aktywnym.

REALIZACJA

Pierwszym zadaniem jakie zrealizowaliśmy, było wymyślenie nazwy. Po kilku płaszczyznach selekcji wykrystalizowała się nazwa „Sico” - dynamiczna, sportowa i krótka (musiała zmieścić się na zegarku).

Wizerunek Sico musiał być zwracający uwagę, kojarzący się z ruchem i aktywnością, wpisany w szeroko pojętą branżę sportową. Efekt ten osiągnęliśmy poprzez zastosowanie mocnych, przykuwających uwagę barw i pełnych dynamiki zdjęć. Zaproponowaliśmy mocną kolorystykę, opartą na kontrastach żywych wyrazistych barw z czernią. Głęboka czerń uwypukla ostrą purpurę, a także wizualizacje jakie opracowaliśmy różnokolorowych zegarków. Umiejscowienie zegarka Sico w sporcie mają za zadanie podkreślać dynamiczne zdjęcia przedstawiające postacie sportowców ubranych w zegarki Sico. Budując przekaz wykorzystaliśmy w projektach specyficzną typografię, jest pochylona, mocna, sugerująca ruch i sport.

ZADANIA WYKONANE
  • logo, identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (ulotka, roll-up, plakat, stojak na zegarki)
  • opakowanie na zegarek
  • strona www
  • sklep internetowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to baza

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu istoty działalności. Tworząc markę warto pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz nabywca działa na wielce konkurencyjnym rynku, dlatego musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Efektywny i przemyślany przebieg kreowania etykiet i opakowań

Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór towaru przez klienta. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, tak aby jak najlepiej wkomponować nasz towar w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co komunikuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko koncentrowanie się na estetyce, lecz też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Dobra jakość i sprawdzony projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, tak aby umożliwić naszym kontrahentom sto procent satysfakcji i produkt finalny na wysokim poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wielce zadowalające naszych nabywców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42