Texar

Branża — Odzież

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Texar to lider w branży produkcji odzieży militardnei i oudorowej. W swojej ofercie posiada bogaty wybór odzieży tektycznej i militarnej oraz wyposażenie, która na bieżąco ulega zmianie zgodnie z wymogami rynku i preferencjami Klientów.

WYZWANIE

Coraz większe zapotrzebowanie runku na odzież militarną i taktyczną, skłodniło firmę Texar do rozpoczęcia produkcji własnych produktów. Dynamiczny rozwój firmy w tym kierunku wymagał także gruntownego przebudowania wizerunku firmy. W pierwszej kolejności mieliśmy zacząć od prac nad liftingiem logotypu, tak aby móc przejść do kolejnych etapów związanych z odświeżeniem pozostałych materiałów reklamowych – folderów produktowych oraz całej serii etykiet do nowopowstałych produktów.

REALIZACJA

Podejmując prace nad wizerunkiem firmy Texar chcialiśmy uzyskać męski i outdorowy styl, który idealnie wkomponuje się w w przestrzeń wizualną brażny i rynku na jakim działa nasz klient. Dynamiczny i drapieżny projekt logo zyskał akcpetację. Umieszczenie wizerunku wilka w znaku graficznym miało na celu podkreślenie drapieżności i stylu oferowanych produktów od rynku docelowego. Symbol miał podkreślać outdorowy i militarny charakter marki. W projekcie opakowań postawiliśmy na czytelny przekaz marki, dwie dominujące barwy oraz techniczny rysunek przestawiający produkt. Styl etykiety bardzo męski, nawiązujący do wizerunku firmy. Folder oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej idealnie wpasują się w drapieżny i dynamiczny wizerunek, w którym dominują szarości i zielenie, kolorystyka odzieży militarnej. Całość prac uzupełniają odpowiednie wkomponowane zdjęcia plenerowe. W ramach naszej współpracy zaprojektowaliśmy dla klienta kalendarze trójdzielne i biurkowe podkładki pod mysz. Projekt kalendarzy spójnie nawiązuje do linii projektowej pozostałych materiałów i całej identyfikacji klienta.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszury
  • katalogi produktowe
  • ulotki
  • zestaw opakowań
  • etykiety do produktów
  • reklama prasowa
  • plakaty
  • kalendarze ścienne
  • prezentacje firmowa
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego przeznaczenie w promocji artykułu

Wykonaliśmy wyjątkowe opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja bardzo znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie w zasadzie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów raczej nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Wobec tego można odważnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikalna, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym wyrób.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego dzisiaj

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję w toku przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich reakcja powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być też spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy doświadczeniem specjalistów, którzy szczegółowo poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42