Reklamy prasowe Atrium Park
Atrium Park
Branża — Budownictwo
Praca — Reklamy prasowe
Opis przypadku

Nasz klient – firma budowlana Arkada Invest – realizowała dużą inwestycję o wyróżniającej się, nieszablonowej architekturze. Docelowo inwestycja ma składać się z 4 budynków o wysokim standardzie.

WYZWANIE

Oferta dewelopera miała trafić do dość wymagającego klienta, a więc identyfikacja wizualna marki, sam przekaz wizualny musiał być na bardzo wysokim poziomie. Marka Atrium Park musiała otrzymać charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, przyroda. Ponieważ realizowaliśmy już dla tego klienta projekty wizerunkowe dotyczące innych inwestycji, musieliśmy postarać się wyraźnie odróżnić ten projekt od pozostałych.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla Atrium Park obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie naszego klienta indywidualny, niepowtarzalny charakter. W logotypie zastosowaliśmy motyw wijącej się gałązki z listkiem, symbolizujący przyrodę, jaka otaczać ma budynki tej inwestycji. Dla zdynamizowania wzoru i skontrastowania z delikatnym motywem gałązki daliśmy mocną, zdecydowaną czcionkę w napisie Atrium”, zaś „Park” dla kontrastu napisaliśmy cieniutką czcionką. W logo i materiałach reklamowych zastosowaliśmy kontrastową linię kolorystyczną opartą na mocnym ciemnym fiolecie i soczystej zieleni.

W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności poprzez zastosowanie prostych dużych płaszczyzn koloru i oszczędną, elegancką typografię. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. Przestrzenne ekspozycje inwestycji dodawały smaku i wartości marce.

Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Atrium Park. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE

  • logo
  • identyfikacja wizualna dla inwestycji
  • ulotka promocyjna
  • zestaw reklam prasowych
  • baner do strony www
  • billboard promocyjny dla inwestycji

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42