Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres Strony WWW Pres
Pres
Branża — Budownictwo
Praca — Strony WWW
Opis przypadku

Pres to deweloper z długimi tradycjami w branży budowlanej, stabilną pozycją i bardzo dużym bagażem doświadczeń. Lider firmy jest synonimem nowoczesnego budownictwa w regionie.

www.pres.com.pl

WYZWANIE

Wieloletnia współpraca z firmą Pres zaowocowała zleceniem nam rebrandingu. Dotychczas firma posiadała niespójny przekaz marketingowy - ani typografia, ani kolorystyka nie były zdefiniowane jako stałe elementy identyfikacji firmy. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie spójnego wizerunku firmy Pres, wyróżniającego ofertę naszego klienta spośród innych firm deweloperskich. Oferta Pres kierowana do klientów wymagających, proponuje budownictwo o wysokim standardzie, co musiało być podkreślone w wizerunku firmy. Kompleksowy wizerunek miał odzwierciedlać profesjonalizm, bardzo duże doświadczenie w budownictwie oraz szeroki zakres usług, jakie świadczy firma Pres.

REALIZACJA

Stworzyliśmy proste w wyrazie, ale odnoszące się do tematyki branży logo. Logo zamknęliśmy graficznym symbolem sklepienia, aby już sam znak nasuwał skojarzenia z branżą budowlaną.

Projektując wizerunek firmy postawiliśmy na minimalistyczny przekaz graficzny, który przykuwa uwagę prostotą i czystością formy. Oparty został na bryłach, elementach odnoszących się do budownictwa, co ma nawiązywać do tematyki architektonicznej. Zastosowaliśmy zestawienie firmowej typografii oraz dwóch podstawowych barw – szarości i czerwieni. Konsekwencja w zastosowaniu kolorystyki skutecznie ujednoliciła przekaz wizualny wszystkich materiałów promocyjnych firmy. Aby nadać element ekskluzywności prostym w formie graficznej materiałom drukowanym wprowadziliśmy uszlachetnienie w postaci koloru srebrnego, co spowodowało zwiększenie prestiżu tworzonych materiałów. Końcowo stworzony spójny pakiet materiałów zwraca uwagę swoją „prostotą” i ciekawym, nowoczesnym projektem graficznym.

ZADANIA WYKONANE

  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (katalog reklamowy, teczka)
  • strona www

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42