Rezydencja Metropolis

Branża — Budownictwo

Praca — Teczki reklamowe

KLIENT

Firma Pres, nasz wieloletni klient, zamierzał wybudować nowoczesne mieszkania o podwyższonym standardzie. Inwestycja budowlana miała się znajdować w dogodnym miejscu Bydgoszczy.

WYZWANIE

Jako agencja mieliśmy stworzyć kompleksowy wizerunek i kampanię reklamującą nową inwestycję naszego klienta na lokalnym rynku. Linia graficzna musiała właściwie pozycjonować ofertę w kategorii dobrej jakości mieszkań i odwoływać się do określonej grupy klientów o raczej wymagającym guście. Naszym zadaniem było zaprojektować pakiet materiałów reklamowych i reklamy prasowe oraz zewnętrzne tak, aby w krótkim czasie oferta klienta stała się widoczna i atrakcyjna dla potencjalnego nabywcy. Firma Pres ambitnie podeszła do nowego wyzwania i dała nam praktycznie wolną rękę w puszczeniu wodzy fantazji – co od razu dodało nam skrzydeł.

REALIZACJA

Na początek opracowaliśmy logo - bardzo oryginalne w porównaniu z funkcjonującymi na rynku logotypami inwestycji budowlanych. Zainspirował nas temat bryły, dlatego stworzyliśmy przestrzenny wzór składający się z liter RM. Ale forma logo to nie jedyne odwołanie się do motywu bryły w wizerunku – właśnie ten motyw postanowiliśmy wyeksploatować i oprzeć na nim linię graficzną.

Projektując materiały reklamowe wykorzystaliśmy mocne bryły koloru jako bazę dla prezentacji treści i zdjęć. Tak zdecydowany wizerunek to rzadkość w reklamie inwestycji budowlanych, więc osiągnęliśmy zamierzony cel, czyli rozpoznawalność.

Aby uczynić ofertę naszego klienta jeszcze bardziej oryginalną zastosowaliśmy w katalogu reklamowym zabieg indywidualnego wykrojenia wzoru logo w okładce katalogu – powoduje on, że materiał reklamowy od razu wyróżnia się i zwraca uwagę. Tak się zresztą stało – na targach budowlanych katalog był rozchwytywany.

Wiele uwagi, godzin i kawy poświęciliśmy dopracowaniu wizualizacji architektonicznych. Ponieważ pracowaliśmy na wyjściowych roboczych bryłach wygenerowanych z programu architektonicznego, musieliśmy „upiększyć” je praktycznie od zera, dodając kolor, światło, aranżację przestrzeni, przyrodę itd. Efekt końcowy jest imponujący – wizualizacje zachęcają do tego, by „tam być”, są bardzo naturalne, co udało się osiągnąć poprzez podkreślenie jego faktury za pomocą kreatywnego użycia światła. Od momentu wprowadzenia marki Rezydencja Metropolis na rynek natychmiast zaczęto odnotowywać szybko rosnący wzrost sprzedaży mieszkań w tej inwestycji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
  • katalog reklamowy
  • teczka ofertowa
  • ulotki, broszury
  • reklamy prasowe
  • plakat reklamowy
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Teczka firmowa efektowny towar promocyjny

Wykonaliśmy przydatną i elegancką teczkę reklamową. Dzięki nam teczka nie jest już tylko praktycznym przedmiotem, lecz również gadżetem reklamowym dla firmy, który z pewnością oczaruje wielu klientów.

strzałka

Proces tworzenia projektu teczki reklamowej

Wykonaliśmy teczki w wymiarze a4. Są to teczki na dokumenty z logo firmy oraz teczki ofertowe z nadrukiem. Naszą pracę rozpoczęliśmy od wykonania i przedstawienia projektu graficznego teczki dla firmy. Pełny przebieg projektowy przebiegał pod uważnym okiem naszych specjalistów. Dopiero po zatwierdzeniu projektu graficznego przystąpiliśmy do wykonywania teczek. Ogólny wizerunek produktu jest spójny z tożsamością i wartościami firmy, w tym samym czasie w dodatku uwidocznia jej plusy. Teczki są przydatne i wygodne, pomieszczą dużo pism, a przy tym będą dobrą reklamą solidności marki.

strzałka

Teczka firmowa zgodna z wizerunkiem marki

Wierzymy w to, że jak każdy towar reklamowy, tak także teczka, powinna być wykonana dokładnie i dopieszczona w każdym, nawet najmniejszym szczególe. Taki właśnie jest ten projekt graficzny. Zadbaliśmy o dobrą jakość surowców i nadruków oraz dokładne wykonanie opracowania graficznego. Nasze usługi to gwarancja wysokiej jakości i pewnego towaru. Dzięki temu, że wykonaliśmy projekt graficzny od początku do samego końca, mieliśmy nad nim pełną kontrolę na każdym etapie pracy od koncepcji, kreacji, tworzenia, aż po druk. Pozwoliło nam to na uniknięcie dużej ilości niedociągnięć i sprawienie, że projekt jest jeszcze lepszy i z pewnością zadowoli kontrahentów, zatrzymując czujność nad estetycznym wykonaniem i klasą.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42