Idento

Branża — Informatyka

Praca — Torby reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od opracowania logo firmy, tak aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery w formacie a4, ulotki, segregatory, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, pomysłowego, a zarazem niezmiernie profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod wielorakie kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zapoczątkowaliśmy od niezwykle ważnego czynnika tożsamości jednostki czyli znaku firmowego. Symbol jednostki, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia fachowość działalności spółki i energię działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie odpowiedniej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób podkreślić mocną i klarowną kondycję firmy w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycję firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • torba reklamowa
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42