Monte Kristo
Branża — Hotele, gastronomia

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Monte Kristo to „restauracja fitness” – nowa jakość na polskim rynku. Celem naszego klienta było promowanie zdrowego odżywiania i sportowego stylu życia wśród konsumentów. Jako nowatorska marka wkraczająca na rynek, nasz klient potrzebował wyrazistego, zdolnego przebić się wśród konkurencji, wizerunku.

WYZWANIE

Naszym celem było nie tylko wypozycjonowanie nowej marki na lokalnym rynku, ale także rozpropagowanie nowej idei, którą ta marka ze sobą niosła – idei zdrowego, zdyscyplinowanego odżywiania. W branży zdominowanej przez kuchnię lepszą lub gorszą, jednak nigdy nie liczącą się z kaloriami – to było duże wyzwanie. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej było zaprojektowanie wystroju dla restauracji.

REALIZACJA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego klienta zaprojektowaliśmy zwarte logo skonstruowane ze stylizowanych, falujących liter. Zależało nam na plastyczności i indywidualności samej typografii; tak, aby napis stanowił już sam w sobie znak graficzny komunikujący lekkość.

W materiałach reklamowych głównym kolorem uczyniliśmy głęboką czerwień. W połączeniu z błękitem daje silny i zwracający uwagę przekaz, a przecież o zwrócenie uwagi chodziło nam w pierwszej kolejności. Kolejnym elementem budującym przekaz stała się fotografia – jasne, ideowe zdjęcia odwołujące się do tematu sportu, zdrowia, witalności.

Elementy takie, jak jasnobłękitny, rozbarwiony do białego kolor tła, dynamiczna czcionka, jasne zdjęcia komunikują lekkość i sytuują ofertę w kategorii fit. Zastosowaliśmy także silną ekspozycję logo, aby zbudować jednorodną i silną prezentację dla marki. Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo i typografii, poprzez stylistykę fotografii, aż po wystrój wnętrza nowoczesnej restauracji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki firmowe, papier firmowy, itp.)
  • katalog reklamowy
  • karta menu
  • ulotki reklamowe
  • wystrój wnętrza
  • roll-up’y
  • torba reklamowa
  • billboard
  • grafika na auto
  • strona www
  • reklama prasowa
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka reklamowa czyli spójny projekt graficzny i dostosowanie do rynku

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to znakomity przykład, jak czysty i spójny projekt graficzny może przyciągnąć uwagę kontrahentów i stać się skuteczną promocją. Wychwalając tę konkretną pracę, wskazane jest zwrócić uwagę na liczne jej walory.

strzałka

Idea i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Projekt graficzny ulotki został stworzony z przemyślaną koncepcją oraz twórczą kreacją graficzną. Wyróżnia się on trafnym wyborem grafik, zdjęć oraz kolorystyki, które są idealnie dopasowane do charakteru branży, w której działa firma. Dzięki temu ulotka znakomicie wpisuje się w wizerunek firmy i uwypukla jej wyjątkowy charakter. Opracowanie graficzne ulotki Dobre opracowanie graficzne materiału sprawia, że ulotka reklamowa a5 jest nie tylko czysta, ale również funkcjonalna. Ładnie opracowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia identyfikacyjne cechy produktu firmowego. Całość prezentuje się szalenie atrakcyjnie i przyciąga wzrok klientów.

strzałka

Wysoka jakość wykonania i dbałość o szczegóły

Ulotkę reklamową stworzyliśmy z wysoką jakością, co powoduje, że jest trwała i sprawdzona jako artykuł reklamowy. Dbałość o detale, zarówno w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny wygląd i będzie wydajną reklamą. Ulotka reklamowa to idealny przykład, jak połączenie spójnego pomysłu graficznego, odpowiedniego łączenia elementów wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia skutecznego materiału reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na uznanie za dokładność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dopasowanie do wymogów i zakresu marki.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42