Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Indywidualny projekt opakowania

Dobre opakowanie reklamowe musi być szczegółowo zaplanowane. Ważne jest nie tylko to, jak opakowanie ma wyglądać od strony graficznej. Dodatkową i niezwykle istotną rzeczą jest precyzyjne wymiarowanie i przygotowanie opakowania do produkcji. Należy także zaplanować układ wymaganych treści na opakowaniu oraz rozwiązania graficzne na różnych płaszczyznach w zależności od wybranego kształtu opakowania.

Tworzymy opakowania, które
skutecznie sprzedają...

Na wyjątkowość i indywidualizm opakowania składa się wiele czynników:

  • idea plastyczna projektu opakowania
  • projekt graficzny opakowania (estetyka, czytelność)
  • kształt opakowania
  • precyzyjne przygotowanie wymiaru opakowania
  • jakość wydruku i obróbki introligatorskiej
  • metody uszlachetniania opakowania (tłoczenie na gorąco, foliowanie, lakierowanie itp.)


Często sam kształt opakowania jest elementem różnicującym markę.
Najdobitniejszym przykładem jest klasyczna butelka Coca-coli.



Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
Realizacje

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas
Oryginalny projekt opakowania współtworzy charakterystyczny wizerunek marki, który będzie miał szansę zaistnieć w świadomości jak największej liczby konsumentów.

Elementem wyróżniającym opakowania może być zastosowanie jakiegoś efektu wydawniczego w sposób podkreślający graficzną linię stworzoną dla marki (np. powtórzenie logo czy innego znaku identyfikacyjnego przy użyciu folii wylewanej itp.).

Zobacz projektowanie opakowań

Cechą wyróżniającą markę może być też kolor (czerwień to Coca-cola, niebieski to Pepsi itp.), wykończenie opakowania (charakterystyczny kapsel z zawleczką napojów Tymbark), czy nawet materiały, jakich użyto do produkcji opakowania.

Podczas projektowania opakowania trzeba trzymać się pewnych zasad.

Przede wszystkim należy zachować ostrożność w stosowaniu wszelkich "upiększeń". Należy pamiętać, że podstawą dobrego opakowania zawsze jest pomysł i dobry projekt opakowania. Sięgając po efekty wydawnicze trzeba się kierować umiarem i wyczuciem. Jeśli przesadzimy z jakimś efektem, straci on na znaczeniu,
a nawet może przekazywać konsumentowi całkiem odmienny, przeciwny komunikat od tego, co planowaliśmy. Dajmy na to, użyliśmy srebrnej folii wylewanej dla podkreślenia ekskluzywności produktu.
Jednak przesadziliśmy, daliśmy jej za dużo i zyskaliśmy efekt kiczu, braku wyrafinowania opakowania, a więc przeciwieństwa ekskluzywności.

Musimy też pamiętać, do jakiego typu klienta chcemy trafić – inny efekt będzie działał na konsumenta młodzieżowego, a inny na grupę specjalistów z branży medycznej ….

Projektowanie opakowań to "opowiadanie historii"


A dobra historia to nie tylko prolog, ale także rozwinięcie i zakończenie. Podobnie w opakowaniu nie liczy się jedynie przednia, sprzedająca” produkt strona, ale także boki, tył, wielkość opakowania. Dobrze zaprojektowany tył opakowania powoduje, że opakowanie jest estetycznie wykończoną, zgrabną całością. Ponadto ładnie przekazane informacje techniczne o produkcie świadczą o tym, iż producent dba o potrzeby klienta.




W naszej pracy skrupulatnie pilnujemy każdego etapu wkonania opkowania. Aby zapewnić najwyższą jakości produkcji prowadzimy nadzór nad drukiem i końcowym wykonaniem opakowania w drukarni. Pilnujemy utrzymania przygotowanej w projekcie kolorystyki oraz doboru materiałów ze względu na wytrzymałość opakowania w procesie dystrybucji i sprzedaży.

Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...

OPAKOWANIE produktu

Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu opakowania zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak przebiega projektowanie etykiet czy opakowań?

Na finalny produkt jakim jest etykieta czy opakowanie produktu, składa się wiele działań. Po pierwsze należy określić klienta potrzeby, przeprowadzić analizę rynku oraz konkurencji. Określenie ceny za etykietę i ew. dostosowanie jej do możliwego budżetu. Następnie zamknięcie formalności, zaprojektowanie opakowań przez grafików, a na samym końcu przedstawienie ich klientowi i poddaniu ostatecznej ocenie. Po zaakceptowaniu projektu przystępujemy do drukowania opakowań.

Projektowanie opakowań i etykiet - cennik od czego jest uzależniony?

W branży spożywczej, każdy produkt musi posiadać opakowanie i etykietę. Cena za projektowanie tych rzeczy jest zależna od wielkości zamówienia, zakresu pracy graficznej oraz ilości poświęconej pracy nad grafiką. W standardzie otrzymujecie Państwo od nas tworzenie projektu etykiety czy opakowania produktu, gdzie dodatkowo możemy wydrukować je niskim kosztem. Projekty graficzne nie należą do najtańszych, ale zapewniamy wysoka jakość oferowanych przez nas usług.
W jakiej formie otrzymam zaprojektowane opakowania produktu?
W standardzie klient otrzymuje od nas projekt graficzny etykiety bądź opakowania w formie elektronicznej. Jest to o tyle praktyczne rozwiązanie, że w każdym miejscu może go otworzyć i zaprezentować. Po skorzystaniu z dodatkowej usługi i wniesienia opłaty (ustalona cena), możemy owe etykiety czy opakowani dla Państwa wydrukować i w takiej formie dostarczyć pod wskazany wcześniej adres. Staramy się by nasze usługi były kompleksowe i najwyższej jakości.

Czy tworząc etykiety produktów spożywczych zajmiecie się moim wizerunkiem?

Zaprojektowanie odpowiednich etykiet i opakowań produktu to podstawowe działanie w promowaniu ich wizerunku. Określamy jednocześnie kto jest naszą grupą docelową i do kogo chcemy trafić. Od wielu lat współpracując z naszymi klientami, pomagamy im w tworzeniu wizerunku firmy, by dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Wielokrotnie pomogliśmy naszym klientom wypromować swój produkt.
Czy zamawiając opakowania reklamowe czy etykiety produktów otrzymuje do niech prawa autorskie?
Oczywiście, że tak. Tworzenie etykiet na butelki jest pracą autorską. Prawa autorskie majątkowe przekazywane są po finalizacji całego zamówienia, za pomocą stosownej umowie. W trakcie rozwijania działalności gospodarczej możecie dobrowolnie wykorzystywać zaprojektowane przez nas grafiki oraz nanosić na nich zmiany bądź je zmieniać w dowolny sposób. W końcu zwiększenie sprzedaży wiąże się ze zmianami w firmie oraz jej wizerunku.

Tworzenie etykiet produktu spożywczego i ich cena?

W dzisiejszym świecie zwraca się uwagę na wygląd opakowań produktów, dlatego etykieta produktu spożywczego powinna być wizualnie przyjemna. W standardzie usług jest wykonanie projektu graficznego etykiet na butelki, a przy dodatkowej niskiej opłacie możemy je wydrukować. Niestety nie wykonujemy tanich projektów graficznych, w niskiej cenie, ale zapewniamy że jakość usług jest wysoka. Otrzymacie nowoczesny i kreatywny produkt etykiety produktu spożywczego.
Ile koncepcji zakłada projektowanie etykiet pod dany produkt?
Projektowanie etykiety pod dany produkt spożywczy to proces złożony i niekonwencjonalny. Projektując całościowo opakowanie staramy się by nasze rozwiązania nie były klasyczne i tradycyjne, tylko szukamy pomysłów nowoczesnych i ciekawych. Proponujemy 1-2 koncepcje graficzne. Omawiamy ich zalety i wady by kolejne tworzone etykiety spełniały oczekiwania. Naszą pracę staramy się wykonywać z najwyższą starannością.
Czy zaprojektowana etykieta produktu spełni moje oczekiwania?
Staramy się by nasze tworzenie etykiet na produkty były nowoczesne, oryginalne i przyciągały wzrok osób postronnych. Przed przystąpieniem do prac, odbywamy spotkanie z klientem w celu określenia jego wymagań, oczekiwań względem produktu. Wtedy unikniemy nieścisłości, a nasze koncepcje będą zbieżne z klienta, który finalnie otrzyma w pełni zadawalający go projekt etykiety produktu spożywczego.
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42