Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze realizacje Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Projektowanie serii opakowań

Produkty można podzielić na pojedyncze i występujące w zestawach. W projektowaniu serii opakowań najistotniejsze jest wyważenie podobieństwa między opakowaniami i różnic między nimi.

Seria musi być
  rozpoznawalna jako całość



Chodzi nie tyle o wybranie przez konsumenta danego produktu, ile o zbudowanie w jego umyśle świadomości istnienia marki, mówiąc krótko - o jej rozpoznawalność. Właścicielowi marki zależy na tym, aby była ona konkurencyjna w danym sektorze, a jednocześnie, by była obecna na rynku jako grupa produktów.

Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
Realizacje

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas

Do wyróżnienia opakowania na rynku
może służyć wiele środków:

  • kolor
  • efekt (styl) fotograficzny
  • rodzaj rysunku
  • struktura opakowania
  • kształt opakowania
  • charakterystyczny element graficzny itp.

To wyobraźnia projektanta wyznacza granice w projektowaniu opakowania reklamowego. Jednak projektant zawsze musi pamiętać, do jakiej grupy klientów ma trafić, w jakiej branży opakowanie ma się sprzedać...



Marka poprzez OBECNOŚĆ na rynku
komunikuje swój autorytet i fachowość
Seria opakowań, pudełka Ramzes

Seria opakowań tworzy
wizerunek marki

To cała seria - nie pojedyncze opakowanie, ale cała seria opakowań skumulowanych razem - ma wyróżniać markę wśród konkurencji. Czasem kreacja serii opakowań opiera się tylko na jednym kolorze, czasem na charakterystycznym elemencie graficznym … Możliwości są tak naprawdę nieograniczone.

Marka egzystuje w określonym środowisku
konkurencyjnym
, w pewnych ramach wypracowanych
i określonych charakterem danej branży.

Projektując serię opakowań musimy pamiętać
o tym, by wyróżnić markę
i jej wartości
na tle zastanej konkurencji.



Łamiąc zasady przyjęte dla danej branży mamy szansę zwrócić uwagę na markę, jednak należy być w tym bardzo ostrożnym. Złamanie zbyt wielu takich zasad spowoduje, że marka zostanie przeoczona, gdyż nie będzie identyfikowana z grupą.
Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...
Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42