Kreacja
wizerunku
marki

Portfolio
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
Nagłówek
tlobramkasluchaczsluchaczsluchacztablicapokazujący
Prezentacje
multimedialne

W zależności od przeznaczenia i celu jaki mają realizować prezentacje multimedialne, wykonujemy:

  • multimedialny katalog produktów i usług
  • multimedialne prezentacje targowe
  • prezentacje szkoleniowe – np. multimedialny instruktaż
  • prezentacje konferencyjne
  • raporty multimedialne – np. multimedialny raport roczny
  • prezentacje okolicznościowe – np. święta, jubileusze

Prezentacje multimedialne firm

Prezentacje multimedialne służą zaprezentowaniu firmy (wizerunkowa) lub jej ofert (usługowa), utrwala świadomość marki i zapoznaje klientów z firmą.

Katalog produktów i usług

Multimedialny katalog produktów i usług to elektroniczny odpowiednik tradycyjnego, drukowanego katalogu, który może być wzbogacony czytaniem tekstów przez lektora, animacjami, pokazem zdjęć i sekwencjami wideo. Prezentuje produkty, lecz obok fotografii i opisów występują szczegółowe dane techniczne, cenniki lub trójwymiarowe modele reklamowanych obiektów.

Multimedialny katalog produktów i usług łączy estetykę i atrakcyjność prezentowania danych z ich dużą ilością i możliwością łatwego wyszukiwania. Dodatkową zaletą jest niski (w porównaniu z katalogiem drukowanym) koszt wydania multimedialnego katalogu. Multimedialny katalog produktów i usług może przybierać formę prezentacji serwisu internetowego off-line. To przydatna forma zaprezentowania serwisu internetowego w sytuacji, gdy nie ma akurat dostępu do internetu.

Prezentacja targowa

Multimedialne prezentacje targowe

działą jak spot reklamowy. Uwzględnia wymogi, jakie stwarza specyficzna atmosfera targów, gdzie uwagę klienta rozpraszają tysiące bodźców i trzeba przyciągnąć jego uwagę. Dlatego prezentacja multimedialna tego rodzaju musi w sposób ciekawy i intrygujący zaprezentować całościową ofertę firmy (zaprezentować w skrócie cały „przekrój” ofertowy). Niezwykle istotne jest zaciekawienie oglądającego prezentowanym materiałem, stąd też sama forma prezentacji targowej musi być przemyślana, ciekawa, aby nie zanudzić oglądającego.

Wszystkie składowe prezentacji multimedialnej - obrazy, teksty i inne elementy graficzne przedstawiane są w sposób „liniowy”. Prezentacje multimedialne przebiega w sposób ciągły, tzn. jeden obraz przechodzi płynnie w drugi. Całość po przejściu jednej całej sekwencji powraca do początku i tak w sposób „zapętlony” odtwarzana jest „na okrągło”. Użytkownik ma możliwość wyłączenia prezentacji w każdym momencie.
Ręka wskazująca na laptop z prezentacją
Leżące płyty cd z prezentacją multimedialną

Prezentacje szkoleniowe

Szkolenia interaktywne dla pracowników lub klientów (e-learning) to coraz bardziej popularna forma szkoleń. W niektórych wypadkach umiejętnie przygotowana prezentacja multimedialna jest niezbędnym środkiem ukazania zalet nowych rozwiązań, planów, czy przedsięwzięć. Korzystając z prezentacji szkoleniowej masz w ręku narzędzie wspomagające merytorycznie i wizualnie wykład. Multimedialne prezentacje szkoleniowe mogą zawierać pokazy zdjęć, filmy instruktażowe, dynamiczne tabele i wykresy – nagrane tak, abyś miał do nich błyskawiczny i łatwy dostęp z poziomu menu.

  • Prezentacja konferencyjna

    Multimedialna prezentacja konferencyjna towarzyszy wykładom i referatom, w dynamiczny sposób ilustrując treść wypowiedzi. Prezentacje multimedialne nagrane na płytach CD i rozdane słuchaczom po wystąpieniu utrwalą merytorycznie i emocjonalnie pozytywny wizerunek firmy.

    Pokaz slajdów jest to rodzaj prezentacji multimedialnej, która może być wykorzystywana podczas konferencji. Przybiera postać albumu zdjęciowego, który prezentuje następujące po sobie kolejno slajdy (zdjęcia) z określona tematyką. Może funkcjonować jako automatyczny pokaz zdjęć w pętli lub być obsługiwany interaktywnie przez osobę. To przydatne narzędzie wspomagające wykład prowadzącego podczas konferencji.

  • Raporty multimedialne

    Wydawane cyklicznie zestawienia, raporty zawierają dane firmy z jakiegoś okresu czasu. Dzięki nagraniu ich na płytę CD w postaci multimedialnego raportu (np. rocznego), można szybko odszukać potrzebne dane. Raporty multimedialne mogą zawierać np.: dane z zakresu działania i źródła przychodów firmy, informacje o funduszach i inne.

  • Prezentacje okolicznościowe

    Prezentacja multimedialna

    profilowana na dany temat, np. wysyłane klientom informacje o szczególnych jubileuszach, zaproszenia na specjalne imprezy, czy też świąteczne kartki. Multimedialne prezentacje okolicznościowe zaprojektowane w zgodzie z systemem identyfikacji wizualnej firmy wzmacniają jej tożsamość i budują trwały wizerunek firmy wśród klientów i pracowników. Ponadto multimedialne kartki wysyłane przy okazji świąt klientom sprawiają, że Twoje stosunki z partnerami biznesowymi nabierają rodzinnego, ciepłego charakteru, a Twoja firma wzmacnia swój pozytywny wizerunek u klientów.

› prezentacje multimedialne

Prezentacja multimedialna Dobra prezentacja multimedialna Prezentacja firmowa Multimedialna prezentacja Prezentacja flash Projekt prezentacji Prezentacja na targi Nowoczesna prezentacja firmowa Dynamiczna prezentacja Prezentacja multimedialna Projekt prezentacji dla firm Multimedia, prezentacja
zobacz więcej prac