Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
wizerunek firmy
wizerunek firmytworzenie wizerunku firmkreacja wizualnaskuteczna identyfikacja markichmurkatożsamożć wizualnaprojektowanie identyfikacjiwizerunek markiidentyfikacja wizualnakreacja logo dla firmysymbo logo markiznak firmowy
Identyfikacja
wizualna

System identyfikacji wizualnej

Tworząc nowy

sytem identyfikacji wizualnej firmy

powinniśmy uwzględnić szereg elementów, z którymi mają kontakt klienci. Wiele szczegółów, a każdy z nich musi pasować do pozostałych, tworząc spójny system identyfikacji wizualnej i tym samym – spójny i czytelny komunikat dotyczący wizerunku całej firmy.

Nowoczesna firma powinna zainwestować w swój wizerunek, konsekwentnie go wdrożyć, gdyż niesie to za sobą wymierne korzyści. Jakość plastyczna w połączeniu z czytelnością znaku (logo firmy)

tworzy skuteczny system identyfikacji wizualnej firmy, który wpływa

na postrzeganie marki jako godnej zaufania.

System identyfikacji to zestaw reguł oraz konsekwentnie zaprojektowanych wzorców, które w sumie mają budować pozytywne wyobrażenia o marce czy produkcie oraz utrwalać pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów, tworząc konsekwentnie spójny wizerunek firmy.
Nasze realizacje
Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
tworzenie identyfikacji wizualnej
spójny pakiet materiałów

Potrzebujesz systemu identyfikacji?

Możemy stworzyć system identyfikacji wizualnej i ...wiele więcej.napisz do nas
Wyróżnij się!
Zaprojektujemy dla Twojej Firmy spójny wizerunek, który wspólnie określi identyfikację wizualną oraz sposób jej postrzegania przez klientów.
Tworzenie, projektowanie wizerunku firmy
ma za zadanie wyróżnić Twoją firmę spośród konkurencji, a jej obraz będzie łatwo rozpoznany i zapamiętany przez klientów.
Zastanawiasz się, od czego zacząć
tworzenie, projektowanie wizerunku firmy?

Spójny wizerunek firmy (system

identyfikacji wizualnej) zwykle przyjmuje formę księgi identyfikacji, w której opisane są zasady korzystania z logo i nazwy, tworzenia dokumentów firmowych, kolory i typografia, itp.

Najczęściej opracowywane wzorce

w systemie identyfikacji wizualnej firmy to:

  1. Stworzenie logo firmy
    • konstrukcja logo
    • logo w siatce modułowej
    • pole ochronne logo
    • minimalna wielkość logo
    • dopuszczalne tła dla logo
    • formy niedozwolone logo
  2. Ustalenie kolorystyki firmowej
    • kolorystyka podstawowa
    • kolorystyka uzupełniająca
  3. Dobranie typografii
    • typografia firmowa
    • typografia użytkowa
  4. Zaprojektowanie materiałów firmowych
    • wizytówka (ogólna, imienna)
    • papier firmowy
    • koperty firmowe (różne rozmiary)
    • notesy firmowe
    • etykiety firmowe
    • pieczęć firmowa (ogólna, imienna)
    • papeteria e-mail
    • cennik
    • faktura
    • i inne
  5. Zaprojektowanie materiałów reklamowych
    • katalog
    • segregator
    • teczka
    • ulotka
    • gazetka firmowa
    • reklamy prasowe
    • i inne
  6. Oznakowanie wewnątrz firmy
    • tablice informacyjne
    • tabliczki na drzwi
    • i inne
  7. Oznakowanie na zewnątrz firmy
    • tabliczki dojazdowe
    • szyld firmowy
    • neon firmowy
    • flaga firmowa
    • reklama na billboardach itp.
    • i inne
  8. Oznakowanie samochodów firmowych
    • sposób rozmieszczenia elementów
      dla różnych typów samochodów firmowych
  9. Określenie ubioru pracowników
    • ubiory pracownicze codziennego użytku
    • ubiory okazyjne
Przykładowe realizacje systemu identyfikacji wizualnej dla firm...

System identyfikacji wizualnej

Od 25 lat tworzymy z powodzeniem system identyfikacji wizualnej dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
wizerunek marki
Znajomość mocy koloru może wspomóc podejmowanie lepszych decyzji brandingowych
Branding popularnych firm – czy kolor ma tu znaczenie?
wizerunek firmy
Elementy tworzące identyfikacje wizualną mają tworzyć jedną, spójną całość
Dlaczego dobra identyfikacja wizualna musi kosztować?
wizerunek przedsiębiorstwa
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Agencja reklamowa – na co zwrócić uwagę podczas wyboru?
skuteczny wizerunek
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Jakie usługi świadczy agencja reklamowa?
projekt wizerunku dla firmy
Key visual jest elementem, który wyznacza charakterystyczny styl wizualny danej marki.
Key visual jako baza spójności identyfikacji wizualnej?
projekt wizerunku dla marki
Czym jest rebranding marki? Często jest to pojęcie odbierane jako przeciwieństwo brandingu.
Rebranding – sprawdź, co powinieneś o nim wiedzieć
profesjonalne kreowanie wizerunku
Czym jest identyfikacja wizualna marki, co się składa na taką profesjonalną identyfikacje?
Co to jest identyfikacja wizualna marki?
logo
Co wpływa na proces skutecznego tworzenia logotypu marki?
Jak zaprojektować profesjonalny logotyp firmy?
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?
Jak przebiega tworzenie systemu wizualnego firm?
tworzenie materiałów identyfikacji wizualnej

Tworzenie materiałów a system identyfikacji wizualnej firmy?

Poszczególne elementy materiałów reklamowych składają się na jeden system identyfikacji wizualnej. Tworząc folder czy na przykład stronę internetową trzeba zadbać o to, aby elementy te pasowały do siebie i tworzyły spójny wizerunek firmy. Produkty promocyjne muszą być ze sobą spójne i przykuwające uwagę. Nie należy zapominać o tym, że każdy z tych materiałów jest wartościowym nośnikiem promocji. Chcąc zlecić tworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla swojej firmy czy też marki najlepiej rozejrzeć się za profesjonalną agencją brandingową, która ma w tym zakresie obszerne doświadczenie. Wybierając tę firmę, nie powinno się kierować cennikiem, ale jakością wcześniejszych realizacji i poziomem oferowanych usług. Profesjonalne projekty niewątpliwie wspomogą kreowanie wizerunku marki na długie lata. Nie ma więc co zwlekać, należy jak najszybciej rozejrzeć się za agencją, która się tym zajmie.

komu zlecić system identyfikacji wizualnej

Komu zlecić nowy system identyfikacji dla firmy - agencja czy grafik?

Projektanci zwykle zajmują się projektowaniem poszczególnych elementów graficznych. Agencja reklamowa zaś tworzy bardziej złożone projekty wizualne. Robi to również z uwzględnieniem zasad obowiązujących w marketingu. Dlatego chcąc zlecić system identyfikacji, który ma obowiązuwać w firmie przez wiele lat, lepiej to zlecić komuś, kto dobrze się na tym zna. Jest to z całą pewnością wspomniana agencja. Agencja ma własne stugio graficzne, a w nim zatrudnia grafików i marketingowców. Zespół, którym dysponuje, realizuje proste i skomplikowane opracowania graficzne, w tym również te skomplikowane i złożone. Jeśli ktoś nie ma specjalnych oczekiwań względem tego systemu, może udać się z tym do grafika. Nie jest to jednak tak korzystne, jak współpraca z profesjonalną agencją kreatywną, dla której taki projekt to nic skomplikowanego.

profesjonalna identyfikacja wizualna
Profesjonalna system wizualny dla firm - od czego zacząć tworzenie?

Studio brandingowe tworząc system tożsamości wizualnej firmy czy też marki, w pierwszej kolejności rozmawia z klientem, w celu ustalenia ważnych szczegółów, oczekiwań dotyczących tego tematu. Dopiero mając już odpowiednio przygotowany brief, zabierają się za pracę. Zaczynają od logo i symbolu firmy. Dobierają kolory i typografię firmową. Następnie zabiera się za tworzenie księgi znaku i kreowanie zestawu gadżetów reklamowych i ich znakowania. Do najpopularniejszych materiałów należą foldery prezentujące działalność firmy oraz jej ofertę. System wizualny dla firmy jest bardzo ważny. Stąd jego opracowanie powinno się zlecić profesjonalistom, którzy zabiorą się za tę realizację w odpowiedniej kolejności. Wbrew pozorom ma to ogromne znaczenie dla interesów firmy, która to zadanie zleca.

czy system identyfikacji wizualnej drogi

Czy system identyfikacji wizualnej firmy musi być drogi?

Osoby, które nie lubią przepłacać, zastanawiają się nad tym, czy opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla marki czy też dla firmy musi być drogie. Prawda jest taka, że usługi te niejedne studio może wykonać w atrakcyjnej, niskiej cenie, ale efekt tej pracy wcale nie musi być satysfakcjonujący. Profesjonalne usługi tego rodzaju najczęściej są droższe. Jednak w tym przypadku projekty, które w ramach tych usług powstają, są wyjątkowe i przykuwające uwagę. Należy pamiętać, że każda realizacja jest traktowana indywidualnie. W związku z tym trudno jest mówić tu o kosztach. Tworzenie identyfikacji wizualnej w formie złożonego systemu, to złożony proces, który składa się z takich czynności jak stworzenie logo, księga dla logo, budowa i zastosowanie akcydensów biurowych, a także opracowanie materiałów biurowych. Wszystko to wpływa na cenę końcową usługi. Im większe doświadczenie wykonawcy, tym wyższej ceny oczekuje.

spójny wizerunek firmy
Jaka jest wartość projektu logo dla tworzenia spójnego systemu identyfikacji?

Kształtowanie wizerunku firmy jest złożonym i skomplikowanym procesem, to system identyfikacji tworzy wartość dla marki. Składa się z wielu czynności, a jedną z nich jest projekt logo. To firmowe oznakowanie jest niezwykle ważne dla tożsamości firmy. Dlatego zamówienie profesjonalnego logo jest bardzo opłacalne. Logotyp wykorzystuje się przy tworzeniu poszczególnych elementów reklamowych oraz całej identyfikacji wizualnej. Niestety profesjonalny projekt znaku marki najczęściej sporo kosztuje. Na szczęście inwestycja ta się opłaca. Ma ono ogromną wartość dla spójnego systemu identyfikacji firmy. Ładnie zaprojektowane logo dumnie reprezentuje firmę i zarazem sprawia, że jest postrzegana jako profesjonalista. Znak firmowy jest podstawowym elementem, z którym firma ta się kojarzy. Trzeba więc dobrze przemyśleć ten projekt i zlecić go profesjonalistom.

księga identyfikacji wizualnej
Czy warto zamówić księgę identyfikacji przy budowaniu systemu wizerunkowego firmy?

Taka księga określająca wizualne zasady jest bardzo ważna i niezwykle przydatna przy tworzeniu kolejnych grafik. Jest, można powiedzieć, ogromnym wsparciem dla działań marketingowych. Księga ta jest pewnego rodzaju instrukcją przydatną podczas projektowania innych materiałów. Księga identyfikacji wizualnej opisuje budowę, przeznaczenie oraz sposób użycia logo firmy. Uwzględnia również informacje dotyczące materiałów reklamowych. Pracując nad systemem wizerunkowym firmy, warto dopłacić i zainwestować w profesjonalną księgę, która będzie służyła korzystnie i przez długie lata. Każda firma, która poważnie myśli o swojej działalności i z szacunkiem traktuje swoich klientów, powinna zadbać o swój spójny kompletny wizerunek i tym samym o takie szczegóły, jak wspomniana księga, która prędzej czy później może okazać się naprawdę pomocna.

odświerzenie identyfikacji wizualnej
Kiedy zabrać się za odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej firmy?

Dobrze opracowany system identyfikacji wizualnej firmy służy przez długie lata, ale jeśli jest taka potrzeba, czasem warto ją zmienić. Nawet, jeśli ktoś bardzo się wykosztował, nie powinien upierać się przy obecnym systemie identyfikacji, skoro nie prezentuje się najlepiej. Tym bardziej gdy tożsamośc wizualna ta jest przestarzała i niezgodna z obowiązującymi trendami. Najczęściej jednak zmiany te są powodowane zmianą strategii biznesowej. Jeśli firma rozszerza działalność, wprowadza nowe usługi czy produkty do oferty, to wówczas musi pomyśleć nad poprawkami wspomnianej identyfikacji. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że takie zmiany nie przynoszą korzyści. Obawiają się, że firma tylko na tym straci, straci popularność, rozpoznawalność. Prawda jest jednak taka, że jeśli system wizualny dla firmy zostanie opracowany przez profesjonalistę, to wystarczy wprowadzić korektę i opracowanie będzei dalej aktualne.

jaka cena identyfikacji wizualnej

System identyfikacji wizualnej firmy – co wpływa na cennik za taką usługę?

System identyfikacji wizualnej jest tworzony pod konkretną firmę. Obejmuje więc konkretny zakres prac. Stąd nie ma sztywnego cennika tych usług. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie. Na cenę końcową identyfikacji wpływa wiele czynników. Zanim agencja reklamowa wyceni swoją pracę, najpierw chce poznać oczekiwania klienta. Cena tworzenia systemu zależy też od tego, czy chce on księgę znaku, czy też nie. Z pewnością koszt współpracy z agencją zależy od jakości oferowanych przez nią usług. Pewne jest również to, że na identyfikacji wizualnej nie należy oszczędzać. Lepiej, aby wszystko to kosztowało dużo, ale było wykonane solidnie. Nie wolno zapominać o tym, jak bardzo ważny jest wspomniany spójny zestaw reguł identyfikacji obowiązujący w konkretnej firmie. Na takich rzeczach się nie oszczędza, gdyż przynoszą duże korzyści firmie.

portfolio agencji reklamowej
Sprawdź portfolio agencji na tworzenie identyfikacji wizualnej firmy?

Każdy projekt graficzny tworzony dla marki jest bardzo ważnym elementem jej budującym kompletne opracowanie wizualne marki. Tym bardziej tworzenie kompletnego systemu identyfikacji odgrywa istotną rolę. Ma ogromny wpływ nie tylko na rozpoznawalność firmy, ale również na jej istnienie. Ważne jest wobec tego to, aby opracowaniem identyfikacji jak i poszczególnych projektów zajął się ktoś, kto faktycznie się na tym zna. Najlepiej profesjonalna agencja reklamowa z wieloletnim doświadczeniem. Szukając takiej, dobrze jest zwrócić uwagę na portfolio. Można w nim znaleźć wcześniejsze realizacje wykonane dla innych klientów. Sprawdzić, co agencja ta potrafi, z jakimi firmami współpracowała, z jakimi branżami miała do czynienia. Kreacja wizerunku to skomplikowany proces, więc nie może zająć się nią ktoś, kto się na tym nie zna, ma zbyt ubogie doświadczenie.

Jak zacząć tworzenie identyfikacji wizualnej

System identyfikacji wizualnej dla firmy, jak zacząć prace?

Już na wstępie można powiedzieć, że system identyfikacji wizualnej firmy jest bardzo wielopłaszczyznowym i skomplikowanym procesem. Agencja, podejmując współpracę z nowym klientem zwykle rozpoczyna od rozmowy, podczas której chce zdobyć jak najwięcej informacji dotyczących oczekiwań względem tego projektu, a także samej firmy, którą prowadzi. Dobrze wypełniony brief pozwala na zabranie się za kolejne czynności. Agencja ustala kolorystykę, tworzy księgę znaku, kreuje elementy systemu identyfikacji wizualnej. Zajmuje się również oznakowaniem gadżetów promocyjnych. Tworzy te materiały reklamowe, które są ze sobą powiązane i związane z działalnością firmy. Ważne jest to, aby studio, wykonując te czynności zadbała o właściwą kolejność. Będzie to miało wpływ na efekt końcowy i atrakcyjność danej identyfikacji.

materiały drukowane w systemie identyfikacji wizualnej
Tworzenie i kreacja materiałów drukowanych a system wizualny firmy

Zakładając firmę, trzeba koniecznie pamiętać o stworzeniu kompletnego wizerunku. Tak naprawdę wspomniany system identyfikacji i tożsamości wizualnej powinien być opracowany profesjonalnie i z dbałością o najmniejsze szczegóły. Kreacja wizerunku zapewnia ogromną pomoc przy tworzeniu poszczególnych materiałów reklamowych, które muszą współgrać ze sobą. Powinny tworzyć jedną spójną całość. Chodzi tu o budowanie rozpoznawalności. Każdy element graficzny realizowany dla konkretnej firmy powinien ściśle się z nią wiązać i kojarzyć. Należy pamiętać, że opracowywanie takich materiałów drukowanych i graficznych również, wymaga pewnej wiedzy i doświadczenia. Chcąc zlecić tworzenie nowych materiałów drukowanych dla spójnego odświeżonego systemu wizualnego firmy, trzeba rozejrzeć się za profesjonalną agencją z obszernym i ciekawym portfolio i jeszcze większymi umiejętnościami praktycznymi.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowej identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Co wyróżnia dojrzały system identyfikacji wizualnej?

Dojrzały system identyfikacji wizualnej składa się z trzech elementów: nowoczesnym przedstawieniem firmy na rynku, podkreśleniem swojego doświadczenia na tle konkurencji oraz łatwym i szybkim sposobem komunikowania się. Ważne jest by system identyfikacji wizualnej był otwarty, czyli można było go rozbudowywać wraz ze wzrostem gospodarczym firmy.
Zadania, jakie ma realizować identyfikacja wizualna?
System identyfikacji wizualnej ma budować Państwa wizerunek na rynku gospodarczym. To na jego podstawie klienci budują swoją pierwszą opinię oraz fakty czy chcą z Państwem współpracować. Istotne jest by elementy identyfikacji wizualnej były spójne pod każdym względem: kolorystyki, rodzaju czcionki czy motywów graficznych. Wyróżnij się na tle swojej konkurencji.

Ile kosztuje (cena) system identyfikacji wizualnej?

System identyfikacji wizualnej to skomplikowany projekt, w którym każdy element ma znaczenie - jest to niezbędne dla posiadania prawidłowej strategii marketingowej. Identyfikacja wizualna jest indywidualnym dziełem, nie spotkacie dwóch takich samych koncepcji wizualnych. Projekty realizowane są w oparciu o klienta oczekiwania oraz najskuteczniejsze metody marketingowe, wynikające ze specyfiki działalności firmy.
Czy macie doświadczenie w tworzeniu kompleksowych identyfikacji firmy?
Od prawie 25 lat zajmujemy się tworzeniem identyfikacji firmy. Nasze projekty są ponadczasowe i dostosowane do potrzeb klienta. Posiadamy bogate portfolio, w którym znajdziecie Państwo projekty naszych znaków firmowych. System identyfikacji wizualnej tworzymy dla firm z różnych branż. Ponadto zajmujemy się odświeżeniem wizerunku.

Po co firmie system identyfikacji wizualnej?

System identyfikacji wizualnej jest niezbędny do stania się rozpoznawalnym na rynku. Niezależnie od wielkości firmy, każda powinna go posiadać. Z punktu widzenia marketingowego, jest to element niezbędny dla bycia „rozpoznawalnym”. Identyfikacja wizualna to projekt, na którym firma buduje to jak chcieliby być postrzegani i zapamiętani. Przez nią, Wasi klienci zapamiętają Was i Wasz produkt.
Czy przekazujecie prawa autorskie do projektu?
Oczywiście, że tak! Zamawiając u nas wykonanie systemu indywidualizacji firmy opłacasz również przeniesienie praw autorskich majątkowych, po wykonaniu całego projektu. Po akceptacji zamówienia i sprawdzenia jego zgodności z planem, przekazujemy pliki z pracami do Państwa użytku. Można je później dowolnie modyfikować czy zmieniać, idąc z duchem czasu i rozwojem działalności.

Jaki jest czas przygotowania kreacji systemu identyfikacji firmy?

Przygotowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy standardowo zajmuje nam kilka tygodni - jest to jednak termin orientacyjny. Wszystko zależne jest od złożoności zamówienia. Nasza profesjonalna obsługa zaplanuje w każdym szczególe klienta projekt. Po 7-10 dniach roboczych gotowe są już pierwsze koncepcje, na których będziemy pracować dalej.
Czy wydrukujecie i dostarczycie gotowe materiały identyfikacyjne?
Jest możliwość wydrukowania i dostarczenia materiałów identyfikacyjnych, jednak jest to oddzielna usługa i ustalana osobna cena. System indywidualizacji wizualnej to szereg materiałów reklamowych, których tworzenie zaczynamy od jego projektu. Nasza usługa może być wykonana kompleksowo od przyjęcia zamówienia do jego wydrukowania i dostarczenia pod wskazany adres.

System identyfikacji wizualnej firmy – wszystko co musisz o tym wiedzieć

Obecnie identyfikacja wizualna jest standardową usługą niejednej agencji reklamowej. Okazuje się jednak, że każda z tych firm ma nieco inne podejście do realizacji zamówienia. W związku z tym trzeba dokonać właściwego wyboru, a więc takiego, którego nie będzie się żałować. Otóż projektowanie poszczególnych elementów identyfikacji jest zadaniem dość skomplikowanym i mocno złożonym. Można powiedzieć cały system identyfikacji wizualnej. Osoba, która się za to zabiera, musi wykazać się nie tylko ogromną wiedzą, ale też obszernym doświadczeniem. Wbrew pozorom tworzenie takiego systemu wizualnego nie jest takie proste i krótkotrwałe, jak może się wydawać.

strzałka

Czym w ogóle jest system identyfikacji wizualnej?

W sieci, a nawet w rozmowach między różnymi osobami dość często padają słowa system identyfikacji wizualnej firmy, ale nie każdy je rozumie i wie, czym w ogóle ona jest. Warto więc w skrócie wyjaśnić, że wspomniane identyfikacja firmy marki to nic innego, jak podstawowe narzędzie, które służy do kreowania wizerunku marki firmy. Terminem tym określa się szereg symboli oraz zachowań wykorzystywanych w firmie, celem stworzenia czytelnego i zarazem spójnego wizualnie systemu. Ma to także na celu wyróżnienie firmy na tle konkurencji. Są to wszystkie te rzeczy, kolory, elementy graficzne, materiały reklamowe itd., które zawsze kojarzą się z jedną i konkretną firmą czy po prostu marką. Jak już wiadomo, identyfikacja marki nie jest prostym zadaniem do wykonania. Dlatego zazwyczaj zleca się je profesjonalistom. Nie ma jednak innego wyjścia. Prawda jest taka, że kompletny system identyfikacji wizualnej firmy ma bardzo duże znaczenie dla istnienia i powodzenia biznesu. Jeśli więc komuś zależy na rozwijaniu firmy, powinien zadbać o tę identyfikację. Bez niej trudno jest o satysfakcjonującą rozpoznawalność na rynku. Nierzadko brak dobrej identyfikacji to brak nowych klientów, a istnienie takiego biznesu powoli traci sens.

strzałka

Identyfikacja firmy – system wizualny dla marki, jak stworzyć?

Przy dłuższym zapoznawaniu się z zagadnieniem można dojść do wniosku, że tworzenie systemu identyfikacji wizualnej firmy nie jest prostym zadaniem. Z drugiej jednak strony opracowanie byle czego nie ma większego sensu. Dlatego nie pozostaje nic innego, jak zlecić to zadanie fachowcom. Trzeba rozejrzeć się za agencją czy profesjonalnym studiem graficznym, dla którego kreacja wizerunku innych podmiotów, a tym właśnie tworzenie systemu identyfikacji nie stanowi najmniejszego problemu. Czym wobec tego powinno wyróżniać się to studio? Szukając studia, które wykona naprawdę profesjonalny projekt całego systemu identyfikacji, trzeba zwrócić uwagę na jego wiedzę i doświadczenie. Nie można przejść obojętnie obok portfolio, które pozwala ocenić umiejętności wykonawców. Sprawdzić, jak pracowali przy innej identyfikacji wizualnej firmy. Warto też w rozmowie z podmiotem przyjmującym to zlecenie określić swoje oczekiwania względem danego projektu. To ułatwi i usprawni proces realizacji. Warto też dodać, że na tego typu sprawach nie należy oszczędzać. Tanie tworzenie identyfikacji wizualnej z reguły prowadzi do uzyskania słabego efektu. Projekt często wymaga naniesienia poprawek, a to wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Lepiej więc nie iść tą drogą, drogą na skróty. System identyfikacji wizualnej dla firmy musi być naprawdę profesjonalny.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42