Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlotlotlotlotlopilkapilkasmugilewyprawy
Klienci

Opis projektu - LHS

LHS

  • Klient
  • LHS
    PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.
    ul. Szczebrzeska 11
    22-400 Zamość
    tel. 084 638 62 23
    info@pkp-lhs.pl
  • Typ projektu
  • - stworzenie nowej linii graficznej
    - kompleksowe działania z zakresu wypromowania nowej linii graficznej i zintegrowania jej z istniejącą identyfikacją wizualną
  • Zakres usług
  • - projekt linii graficznej dla pakietu materiałów firmowych
  • - projekt spójnego pakietu materiałów reklamowych
  • Media
  • - materiały drukowane (materiały firmowe, katalog, ulotki, kalendarze, plakaty, gadżety reklamowe)
  • - multimedia (prezentacja multimedialna)
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o. działa w zakresie kolejowego przewozu towarów od 2001 r. LHS pełni funkcję przewoźnika i zarządcy kolei na szerokotorowej linii o długości około 400 km od polsko-ukraińskiego przejścia granicznego Hrubieszów - Izov do stacji Sławków położonej 30 km od Katowic. Spółka świadczy pełny zakres usług w zakresie przewozu ładunków w imporcie, eksporcie oraz w tranzycie.

  • Firma PKP LHS zaproponowała nam unowocześnienie jej wizerunku. Klient posiadał juz opracowaną księgę identyfikacji wizualnej, jednak nie proponowała ona żadnej ciekawej linii graficznej. Idee związane z koleją zainspirowały nas od razu.

    Szybkość, zasięg, postęp, dalekie miejsca, przestrzeń ... Te idee chcieliśmy oddać w naszym projekcie graficznym.

    Zależało nam, aby przekazać nowoczesne, podążające z duchem czasu przedsiębiorstwo poprzez atrakcyjne i spójne materiały firmowe. Staraliśmy się zaprojektować zapadające w pamięć elementy graficzne identyfikujące firmę. Wesprzeć działania z zakresu budowy marki przez stworzenie przejrzystej i wyrazistej linii graficznej, która sprawi, że LHS skutecznie zwróci uwagę potencjalnych klientów.

    2.1. Cele ogólne

    • zmodernizowanie istniejącego wizerunku firmy,
    • komunikowanie międzynarodowego i trans-kontynentalnego wymiaru działalności firmy,
    • stworzenie interaktywnej platformy komunikacyjnej między firmą a klientami.

    2.2. Cele operacyjne

    • opracowanie nowej linii graficznej,
    • zrealizowanie spójnych pakietów materiałów reklamowych.
  • 3.1. Materiały reklamowe

    materiały biurowe

    Stworzyliśmy dla LHS kompleksowy pakiet materiałów reklamowych wyróżniający się charakterystyczną, piękną linią graficzną. Grafika miała odwoływać się do idei postępu, szybkości, szerokiego zasięgu. Aby zdobyć materiał do pracy, wykonaliśmy sesję zdjęciową, której modelami były pociągi naszego klienta. Rozwinęliśmy kolorystykę firmy opartą na kolorze niebieskim. Lekkie błękity i biele, głębokie granaty przełamaliśmy żółtą falą, która stała się stałym motywem naszej linii projektowej. Aby oddać ideę dużego zasięgu działań firmy LHS, wprowadziliśmy do projektów motyw kuli ziemskiej. Na opracowanej koncepcji graficznej oparliśmy wszystkie materiały reklamowe. Błękity, granaty, żółta fala, motyw znikającego jak widmo pociągu oraz element globusa to główne elementy tworzące linię graficzną naszego projektu. Zaprojektowaliśmy serię materiałów: katalog, teczkę, ulotki, różnego typu kalendarze, plakaty oraz torby. Podczas druku ściśle współpracowaliśmy z wykonawcą, aby dopilnować wierności kolorów i dobrej jakości wykończenia materiałów.

    3.2. Kalendarze

    materiały biurowe

    Myślimy o kalendarzu trójdzielnym firmowym jako formie całorocznej reklamy. Projektując kalendarz trójdzielny dla firmy LHS staraliśmy się stworzyć atrakcyjny i elegancki przedmiot ożywiający ścianę, a zarazem czytelny i nienatrętny przekaz reklamowy. Nowoczesna grafika zawarta na kalendarzu rozwija linię plastyczną firmy. Kalendarz trójdzielny traktujemy jako całość, dlatego grafika reklamowa współgra z indywidualnie zaprojektowanym kalendarium. Kalendarz trójdzielny charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania.

    3.3. Prezentacja multimedialna

    WHITEart

    Zrealizowaliśmy dla LHS interaktywną prezentację multimedialną. Projektując szatę graficzną oraz pozostałe elementy prezentacji staraliśmy się rozwinąć i unowocześnić istniejącą identyfikację wizualną firmy. Główny nacisk położyliśmy na przejrzystość struktury prezentacji oraz ułatwienie nawigacji.

  • Dzięki stworzeniu unikalnych elementów nowej linii graficznej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy PKP LHS. Możemy śmiało powiedzieć, że atrakcyjna, elegancka i nowoczesna linia identyfikacji wizualnej naszego projektu wyróżnia firmę na tle konkurencji. Wykorzystując symbolikę kojarzącą się z prędkością i dalekim zasięgiem przekazaliśmy ideę komunikacji, transportu i podróży.
    Firma LHS zyskała spójny pakiet materiałów reklamowych, który buduje pozytywny wizerunek firmy na rynku europejskim. Grafika oddaje założone na początku pracy idee - postęp, szybkość, szeroki zasięg. Przekaz ideowy zawarty w atrakcyjnej wizualnie linii graficznej materiałów promocyjnych tworzy wizerunek nowoczesnego, podążającego z duchem czasu przedsiębiorstwa. Linia graficzna naszego pomysłu została tak zaprojektowana, aby można ją było w przyszłości rozwijać i rozbudowywać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart