Branża — Doradztwo, edukacja
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Beneficium Mens jest prestiżową placówką nauczania i doskonalenia zawodowego dorosłych, oferującą specjalistyczne kursy na specjalistę ds. HR, funduszy unijnych, PR czy zamówień publicznych.
W związku z dynamicznym rozwojem firma Beneficium potrzebowała indywidualnego wizerunku, który podniósłby jej pozycję na rynku i uwiarygodnił profesjonalną ofertę. Zdawaliśmy sobie sprawę, że aby uczynić firmę naszego klienta ważnym graczem w swoim sektorze, konieczna jest zmiana nie tylko logo, ale całej identyfikacji. Wiedzieliśmy, że nowy wizerunek Beneficium powinien być osadzony w sektorze edukacyjnym, ale musi się z niego wyróżniać jako placówka zorientowana na praktyczną naukę zawodu, zbliżoną do świata biznesu.
Zdecydowaliśmy się nadać firmie Beneficium charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego, nieco prowokacyjnie, wyrazistym elementem identyfikacji uczyniliśmy niespotykany w tej branży kolor różowy. Jako równorzędny kolor zastosowaliśmy uspokajający klasyczny granat. Klasycznie i oszczędnie została też potraktowana kompozycja materiałów reklamowych. W wyborze fotografii postawiliśmy na wizerunki ludzi biznesu. Wykrystalizowana nowa linia wizerunkowa firmy wywołuje skojarzenia z wysokim poziomem i profesjonalizmem, ale dzięki oryginalnej kolorystyce ma w sobie ducha nowoczesności, czegoś wręcz nowatorskiego. Przekaz wizualny doskonale komunikuje kluczowe atuty firmy, czyli realna pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, w dynamicznym świecie biznesu. Odważne rozwiązania graficzne zdecydowanie wyróżniły ofertę naszego klienta na tle konkurencji.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperta, itp.)
- teczka reklamowa
- prezentacja multimedialna
- strona www