Honda

Branża — Motoryzacja

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

WYZWANIE

Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania logo, ażeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury firmowe, ulotki, teczki, pomysły graficzne reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, twórczego, a równolegle niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w nadrzędnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zapoczątkowaliśmy od niesłychanie istotnego elementu tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Znak jednostki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwydatnia profesjonalizm działalności jednostki i energię działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną kondycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42