Whiteart
Branża — Reklama

Praca — Kalendarze książkowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku marki, zacząwszy od opracowania logo marki, żeby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie bardzo kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w fundamentalnej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod rozliczne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zainicjowaliśmy od nader ważnego czynnika tożsamości wizualnej jednostki czyli logo firmy. Znak przedsiębiorstwa, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego podkreśla profesjonalizm działalności spółki i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność logo osiągnęliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną sytuację firmy w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszury
  • torby
  • strona www
  • kalendarze książkowe
  • prezentacja multimedialna
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42