Polon-Alfa

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — Kalendarze trójdzielne

WYZWANIE

Naszą misją było stworzenie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery firmowe, ulotki, segregatory, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, innowacyjnego, a jednocześnie nader kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na opracowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie poprawnie funkcjonować pod wielorakie kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zaczęliśmy od niesłychanie ważnego czynnika tożsamości wizualnej jednostki czyli znaku firmowego. Symbol firmy, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz dobrze dobrana typografia, który swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy podkreśla profesjonalizm działań spółki i energię działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla jednostki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez wykorzystanie dobrej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną pozycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • kalendarz ścienny
  • reklama prasowa
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42