Polmos

Branża — Alkohole

Praca — Kalendarze trójdzielne

WYZWANIE

Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku spółki, począwszy od opracowania znaku graficznego, żeby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery a4 reklamowe, ulotki dl, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, nowatorskiego, a równolegle niezmiernie kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na opracowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod rozliczne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zaczęliśmy od bardzo znaczącego elementu identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logotypu. Znak spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje fachowość działań przedsiębiorstwa i energię działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną sytuację przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • reklama prasowa
  • strona www
  • kalendarze ścienne
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42