Branża —Finanse, ubezpieczenia
Praca — projekt logo firmy
Naszym obowiązkiem było wykreowanie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania znaku graficznego, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury reklamowe, ulotki dl, teczki, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, pomysłowego, a zarazem bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w kluczowej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod wielorakie kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od ogromnie ważnego elementu tożsamości wizualnej jednostki czyli logotypu. Znak spółki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu uwypukla profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla firmy. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- oznakowanie samochodu
- kalendarze
- gadżety firmowe<