Branża —Doradztwo, edukacja
Praca — projekt logo firmy
Integro jest prywatną placówką świadczącą usługi z zakresu psychologii transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Oferta firmy jest skupiona wokół szeroko rozumianej psychologii pracy.
Nasz klient jako nowy gracz na rynku chciał wkroczyć z silną i wyróżniającą się identyfikacją wizualną. Wizerunek miał zbudować firmie pozycję i wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Naszym zadaniem było uwypuklenie w tworzonych projektach takich wartości jak: stabilność, wiarygodność, kompetencja, wiedza, który miały kojarzyć się z firmą.
Chcieliśmy uzyskać efekt powagi i trwałości, a przy tym zależało nam na ożywionym projekcie, tak, aby przyciągał wzrok i był po prostu atrakcyjny wizualnie. W wizerunku i w logo firmy zastosowaliśmy głęboki brąz w połączeniu z wpadającym w czerwień odcieniami kolory pomarańczowego. Poważny, elegancki brąz służy jako baza dla prezentacji treści, podczas gdy pomarańcz ożywia projekty. Natomiast forma graficzna przekazu i cała kompozycja opiera się na wywiedzionych z logo, przecinających się falistych płaszczyznach. Silna ekspozycja logo buduje jednorodną i mocną prezentację marki.
Zastosowane przez naszą agencję działania reklamowe skutecznie przyczyniły się do zbudowania wartości marki. Zarówno kolorystyka, jak i typografia oraz linia graficzna wypozycjonowały firmę Integro w danym sektorze.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (tj. wizytówki, koperty, papier firmowy, itp.)
- strona www