Branża —Przemysł, produkcja
Praca — projekt logo firmy
Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku jednostki, począwszy od opracowania logo, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki a5, segregatory, grafiki reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, oryginalnego, a jednocześnie niezmiernie fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod wielorakie kanały działań promocyjnych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zainicjowaliśmy od bardzo istotnego składnika identyfikacji jednostki czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, który powstał to prosty i nowoczesny znak oraz porządnie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla profesjonalizm działalności firmy i prężność działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez użycie właściwej budowy. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury promocyjne, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób zaakcentować mocną i klarowną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- grafika na samochodach
- kalendarze
- gadżety firmowe<