Miniprice

Branża —Usługi

Praca — projekt logo firmy

WYZWANIE

Naszą kwestią było stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, zacząwszy od opracowania logotypu, aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury a4, ulotki a5, teczki, grafiki promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, twórczego, a zarazem niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie pozytywnie funkcjonować pod wielorakie kanały czynności marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki zainicjowaliśmy od nader znaczącego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo. Znak jednostki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz porządnie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy podkreśla fachowość działań spółki i prężność działania. Logo firmy miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez wykorzystanie dobrej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną kondycję jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze firmowe ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycję marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • banery, billboardy
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42