Zaskocz

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszą misją było opracowanie wizerunku marki, począwszy od opracowania logo firmy, tak aby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury a4, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, innowacyjnego, a równolegle bardzo kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie pozytywnie działać pod rozmaite kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zapoczątkowaliśmy od ogromnie ważnego czynnika tożsamości wizualnej jednostki czyli znaku firmowego. Znak firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz porządnie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwydatnia fachowość działalności jednostki i siłę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez użycie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną pozycję jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana tożsamość wizualna ugruntowała pozycję firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • reklama prasowa
  • prezentacja multimedialna
  • strona www
  • opakowania reklanowe
  • banery, billboardy
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42