Vinpol

Branża — Alkohole

Praca — Reklamy prasowe

WYZWANIE

Naszym tematem było wykreowanie wizerunku marki, zacząwszy od opracowania logo marki, ażeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury firmowe, ulotki dl, teczki, grafiki firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie nowoczesnego, kreatywnego, a zarazem nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie pozytywnie funkcjonować pod wielorakie kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od nader istotnego elementu identyfikacji firmy czyli logotypu. Symbol spółki, który powstał to prosty i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy akcentuje fachowość działań spółki i energię działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo osiągnęliśmy przez wykorzystanie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób podkreślić silną i widoczną sytuację marki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana tożsamość wizualna ugruntowała pozycję marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • prezentacje multimedialne
  • strona www
  • reklama prasowa
  • opakowania reklamowe
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42