Branża — Art. spożywcze
Praca — Teczki reklamowe
Naszą misją było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery a4 reklamowe, ulotki, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, twórczego, a jednocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w fundamentalnej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod różne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od bardzo znaczącego elementu tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Znak przedsiębiorstwa, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i prężność działania. Logo marki miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie właściwej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób podkreślić mocną i widoczną sytuację przedsiębiorstwa w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- teczka
- opakowania
- kalendarze ścienne
- gadżety firmowe<