Najczęstsze pytania - prezentacje multimedialne
Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące prezentacji multimedialnych
Mam już katalog firmowy. Czy warto w takim razie realizować prezentację multimedialną?
Tak. Prezentacja multimedialna nie stanowi dokładnego przełożenia drukowanego katalogu na inne medium, ale dopełnienie i rozwinięcie tradycyjnych materiałów reklamowych. Wydanie prezentacji multimedialnej wiąże się z dużo mniejszymi kosztami niż wydanie drukowanego katalogu, a pozwala na wykorzystanie nowoczesnych technik, np. uatrakcyjnienie przekazu efektami wizualnymi, animowanymi elementami, pokazami zdjęć, sekwencjami wideo, czytaniem tekstów przez lektora oraz interaktywnymi elementami. Multimedialny katalog produktów i usług łączy estetykę i atrakcyjność prezentowania danych z ich dużą ilością i możliwością łatwego wyszukiwania.
Prezentacja multimedialna daje przekazowi reklamowemu wiele możliwości, których nie stwarza katalog drukowany. Profejsonalne i atrakcyjne graficznie prezentacje multimedialne są doskonałym narzędziem marketingowym. Największą zaletą prezentacji jest skuteczny sposób przedstawienia informacji. Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych pozwala znacznie zwiększyć atrakcyjność przekazu. Prezentacja jest niezastąpiona w promocji firmy na wszelkiego rodzaju spotkaniach biznesowych, szkoleniach i konferencjach.
Poprzez zastosowanie wielostrumieniowych technik przekazu, prezentacja multimedialna oddziałuje jednocześnie na wiele zmysłów odbiorcy i wpływa na skuteczne przyswajanie informacji.
